Saffraan

Beste meneer/mevrouw,
Ik heb uw saffraan nog niet geprobeerd, maar de vorige keer was deze uitstekend!
Beste meneer/mevrouw,
Zelfs mijn vriendin uit Spanje kan mijn zelfgemaakte paëlla zeer waarderen en daar kan goede saffraan niet in ontbreken.
Jammer genoeg is er aan de zending wel een minpuntje.
Ik werk fulltime en ben dus overdag niet thuis.
Ik bestel wel vaker via internet en probeer zoveel mogelijk gebruik te maken van afhaalpunten om mijn buren te ontzien.
Het heeft mij dan ook zeer verbaasd dat - 1 gram - saffraan niet door de brievenbus past.
Is het misschien mogelijk om ook een zakje saffraan in het assortiment op te nemen, die wel door de brievenbus past?

Zie punt 1.

Zie punt 1.

Reactie Saffraan:

Dank voor uw imput!
Wij gaan hiermee aan de slag!

Mieke

De service is uitstekend!

Zeer vriendelijk. Betrouwbaar. Snel. Uitmuntende service. Goede kwaliteit!

Goede saffraan

Geen idee

Saffraan van top kwaliteit. Vlotte levering. Prachtige glazen pot

Het product , levertijd

Geert & Sandra

Positief

Goed geleverd & degelijk verpakt !

De potjes verdelen in meerdere kleine pastilles zodat het makkelijker te gebruiken is. (bijv. 0,1 gr of 0,15gr)
Het is moeilijk om af te wegen omdat wij steeds kleinere hoeveelheden nodig...
Het is moeilijk om af te wegen omdat wij steeds kleinere hoeveelheden nodig hebben.

Geert

Perfect, en vlot geleverd !

Mariann

Blij dit bedrijf ontdekt te hebben! kom zéker terug!

goeie website met heldere duidelijke uitleg, makkelijk bestellen, vlotte levering, saffraan zit in zeer mooi flesje mooi in de keuken en saffraan goed verpakt.

voor mij geen verbeterpunten.. houden zo!

voor mij geen verbeterpunten.. houden zo!

Wat ik wel altijd heel interessant vindt, zijn de verhalen van de mensen die ( saffraan) het kweken.. Iran is een land waar we sowieso niet zoveel van horen, dus dat lijkt me heel leuk.. net als hier koop ik graag bij mensen(boeren/groentenkwekers) van wie ik weet hoe ze met hun land en producten omgaan.

Saffraanliefhebber

Een geweldig bedrijf, geeft goede duidelijke beschrijvingen en afbeeldingen van de producten en heel goede contacten.
De producten zijn absoluut top kwaliteit.

Uitgebreide info, duidelijk verhaal, goede duidelijke foto's van de producten, werd aanbevolen door Monique van der Vloed.
Prima after sales!
Aantrekkelijke snelle site met adequate...
Prima after sales!
Aantrekkelijke snelle site met adequate info. Zelfs recepten voor de producten!

Vlindermozaik

Ik had een kortingscode die in eerste instantie niet werkte, na contact werd dit direct opgelost, dat was fijn. Werd ook vriendelijk te woord gestaan. Het product is erg goed! Mooi potje waar t in... Ik had een kortingscode die in eerste instantie niet werkte, na contact werd dit direct opgelost, dat was fijn. Werd ook vriendelijk te woord gestaan. Het product is erg goed! Mooi potje waar t in zit. Het voelt echt als luxieus kado, dus top!

Prima website, met uitstekende producten. Mooie glazen potjes, duurzaam.

Geweldige kwaliteit, duurzame verpakking