Saffraan

9.5/10

Topkwaliteit saffraan, uitstekende en heel vriendelijke service!

Goede informatie betreft de producten in de verkoop. De producten zijn verpakt in glas en dat is goed voor het milieu (geen plastic!).

Geen verbeterpunten. Goed dat de er geen plastic verpakking gebruikt wordt. MIsschien helemaal overgaan op biologische saffraan of dat stimuleren bij de kwekers bij wie de saffraan gekocht wordt?

Bestelling volgens verwachting

Goed snel en gemakkelijk

Wim Boonen

Bijzonder snelle levering, perfecte communicatie en als belangrijkste, super kwaliteit producten.

Echte specialist met erg veel kennis van zaken en dat levert de hoogste kwaliteit producten op.

Ik zou oprecht niet kunnen bedenken wat ze nog zouden kunnen verbeteren. Ook de site is super.

Zeer goed : snelle levering , goede prijs-kwaliteit , zeer goede service !

Goede & snelle reactie op vraag met uitgebreid antwoordt .

Extra info op website over medicinale werkingen van Saffraan...

Ruud

Snelle levering, goed product

Goede en vlotte afhandeling van de bestelling

graag een factuur bij aflevering, deze heb ik gemist .

Donderdag om 23.42 bestelling geplaatst, helaas kwam het zaterdag pas aan. Te laat dus. Matig om te adverteren met: voor 23.45 besteld, volgende werkdag in huis. Als je dit niet kan waarmaken moet...

Reactie Saffraan:

Beste klant,

Excuus voor het ongemak. Wij zijn erachter gekomen dat het weleens kan gebeuren, dat een order een paar minuten later bij de verpakker kan binnen komen. Wij gaan nu onderzoeken hoe wij dit kunnen verbeteren. Uw review is dat ook erg waardevol voor ons. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Mvg,
Baak

Saffraan gekocht

veel informatie over saffraan

diverse producten aangeboden echter maar enkele te koop

Prima,
Voor voldoet geheel aan de verwachting

Goed verpakt