Saffraan

P. Bos

Heerlijke, biologisch gecertificeerde saffraan in handige, herbruikbare glazen kruidenpotjes

Goede, biologische saffraan! Skal gecertificeerd

Potjes zijn leuk, maar in papier of karton zouden ze nog duurzamer kunnen + gemakkelijk en goedkoop te versturen zijn, gewoon door de brievenbus

Jamal Jamali Zarghani

Heel erg tevreden

Goede kwaliteit saffraan

Betere kwaliteit doosjes vooral voor de extra 5 euro

Chantal Knarren

Produkt is snel geleverd.

De info is duidelijk. Fijn dat je uitleg krijgt wat echte saffraan is. Hoe je dit kunt herkennen.

Geen idee

Rob Bontekoe

Uitstekend

dick visser

Saffraan is bewerkt! Geen goede kwaliteit helaas.

Snelheid van levering

Niet- bewerkte saffraan is medisch verantwoord

Jean-Pierre Detremmerie

Het gevraagde komt dan ook in een uiterst verzorgde verpakking en op de gestelde tijd bij je thuis ! Klare en duidelijke site,waarop je zonder enig probleem het gewenste kan bestellen.
Uitstekend te volgen via track and trace van PostNl
De bestelde waar is van een uitmuntende kwaliteit !!
Firma is een aanrader !!

Klaarheid site, snelheid van verwerking,kwaliteit !

Doe zo verder !!

Pia de Wolf

Prima, avond besteld volgende ochtend al binnen!

Super snelle levering

Frank Naessens

Positief,Alleen de bezorging via Post.NL duurde een paar dagen langer dan verwacht 2 a 3 keer uitgesteld.

Geen commentaar.

Geen tips.

Reactie Saffraan:

Erg jammer om te horen dat PostNL de bezorging telkens heeft uitgesteld! Wij geven altijd de pakketten voor 23:59 uit handen aan PostNL en zij leveren 98% van de pakketten op tijd. Onze welgemeende... Erg jammer om te horen dat PostNL de bezorging telkens heeft uitgesteld! Wij geven altijd de pakketten voor 23:59 uit handen aan PostNL en zij leveren 98% van de pakketten op tijd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Julia

Zeker een aanrader!

Snelle levering. Mooi gepresenteerd product.

Best prijzig. Maar aangezien hier over een waardevol product gaat en de moeite die gedaan is hiervoor dan begrijp ik het wel.

Dick van Overbeek

Dit is een geweldig en vertrouwend bedrijf

snelle levering, bij verkeerde bestelling mijnerzijds wordt dit direct op goede manier opgelost.