Saffraan

Saffraan van top kwaliteit. Vlotte levering. Prachtige glazen pot

Het product , levertijd

Geert & Sandra

Positief

Goed geleverd & degelijk verpakt !

De potjes verdelen in meerdere kleine pastilles zodat het makkelijker te gebruiken is. (bijv. 0,1 gr of 0,15gr)
Het is moeilijk om af te wegen omdat wij steeds kleinere hoeveelheden nodig hebben.

Geert Kimps

Wil bestellen maar werkt niet !

GEEN

Bereikbaar zijn !

Mariann

Blij dit bedrijf ontdekt te hebben! kom zéker terug!

goeie website met heldere duidelijke uitleg, makkelijk bestellen, vlotte levering, saffraan zit in zeer mooi flesje mooi in de keuken en saffraan goed verpakt.

voor mij geen verbeterpunten.. houden zo!

Wat ik wel altijd heel interessant vindt, zijn de verhalen van de mensen die ( saffraan) het kweken.. Iran is een land waar we sowieso niet zoveel van horen, dus dat lijkt me heel leuk.. net als hier koop ik graag bij mensen(boeren/groentenkwekers) van wie ik weet hoe ze met hun land en producten omgaan.

Saffraanliefhebber

Een geweldig bedrijf, geeft goede duidelijke beschrijvingen en afbeeldingen van de producten en heel goede contacten.
De producten zijn absoluut top kwaliteit.

Uitgebreide info, duidelijk verhaal, goede duidelijke foto's van de producten, werd aanbevolen door Monique van der Vloed.
Prima after sales!
Aantrekkelijke snelle site met adequate info. Zelfs recepten voor de producten!

Vlindermozaik

Ik had een kortingscode die in eerste instantie niet werkte, na contact werd dit direct opgelost, dat was fijn. Werd ook vriendelijk te woord gestaan. Het product is erg goed! Mooi potje waar t in...

Prima website, met uitstekende producten. Mooie glazen potjes, duurzaam.

Geweldige kwaliteit, duurzame verpakking

Hetty van der Linden

Prima bedrijf .

De snelheid onder andere.

Nog maar 1 ding hier besteld, maar voorlopig is het een positieve ervaring. Ik wou goede saffraan voor niet al te veel geld en dit bedrijf bood precies dit aan.

De saffraan is zeer krachtig zowel in geur als smaak.

Snel geleverd, het product heb ik nog niet getest.