Lucas

2 uur van te voren telefonisch gereserveerd, alles netjes en duidelijk uitgelegd en nog eens voor een goede prijs ook. Wat ze beloven maken ze waar! Ik weet waar ik voortaan parkeer

Marjolein

Niet al te moeilijk. Lekker duidelijk , goede service, netjes op tijd en betrouwbaar. Super tevreden !

Danielle

Heerlijk! Auto netjes opgehaald. Super vriendelijk personeel en erg professionele.
Voor een kleine bijdragen mijn auto van binnen en buiten gepoetst. UITMUNTEND!
Tot over 2 maanden.

Stefan

Prima parkeerbedrijf. Auto werd weer netjes afgeleverd ruim optijd zodat je weer snel op weg kan. Volgende keer boek ik weer bij dit bedrijf!

Laura Oosterling

Alles werd goed geregeld en ze waren keurig optijd zoals afgesproken. Echt een aanrader!

David

Top service, chauffeurs heel vriendelijk. Kreeg hulp met mijn bagage. Netjes werk alles vlot en op tijd. Zeker een aanrader!

Tot de volgende keer heren!

Sascha

Heb niet hoeven wachten, chauffeur stond al klaar. €20 betaald om mijn auto te laten wassen en dat was het zeker waard.

Nigel

Top service, zeker een aandrader.

Rudger

Snelle service. Goed geregeld.

Richard van Beek

Half uur van te voren gebeld. Bij aankomst op Schiphol stond een medewerker klaar om onze auto in ontvangst te nemen net zoals afgesproken. Bij terugkomst gebeld toen we bij de bagage band waren.... Half uur van te voren gebeld. Bij aankomst op Schiphol stond een medewerker klaar om onze auto in ontvangst te nemen net zoals afgesproken. Bij terugkomst gebeld toen we bij de bagage band waren. Eenmaal boven aangekomen stond er een chauffeur klaar om onze auto weer terug te geven. Echt een top service. Alles netjes en duidelijk uitgelegd en het verliep vlot. Zeker een aanrader!