Jack

Top ervaring gehad met dit bedrijf

Emily Antoinette

Op het laatste moment een reservering aangemaakt en ik werd direct opgevangen toen ik op schiphol aankwam. Toen ik terug was stond me auto klaar, de chauffeur vroeg of ik een rondje om mijn wilde... Op het laatste moment een reservering aangemaakt en ik werd direct opgevangen toen ik op schiphol aankwam. Toen ik terug was stond me auto klaar, de chauffeur vroeg of ik een rondje om mijn wilde lopen. Daarna een krabbel gezet en door naar huis gereden. Top service en zeker voor herhalingvatbaar !!

van lieshout

Luxe service !

Tessa

Aardige chauffeurs en auto stond klaar bij het ophalen.

Great service. I have parked my car twice at this company and it went really well.

Frits

Tot de volgende keeršŸ‘

Matthijs plooij

Snel en duidelijk. Telefonisch goed afgehandeld en zeer correcte chauffeurs. Goed bezig!

Raul C.

Top service en correcte personeel. Tot de volgende keer heren

Sven Berkelmans

Prima afhandeling en goed telefonisch te woord gestaan.

Karl Hetzel

Zeer correcte afhandeling van het ophalen en retourneren van mijn auto. Het reserveren is zeer eenvoudig en makkelijk te regelen. Voor mij een absolute reden om de wagen niet op lang parkeren bij... Zeer correcte afhandeling van het ophalen en retourneren van mijn auto. Het reserveren is zeer eenvoudig en makkelijk te regelen. Voor mij een absolute reden om de wagen niet op lang parkeren bij Schiphol neer te zetten.