Van Rijswijk

Veel slechte verhalen over dergelijke diensten bij concurrenten maar safeparking hoort daar zeker niet bij. Alles gewoon goed geregeld. Van reservering tot wegbrengen en van oplevering tot ophalen.... Veel slechte verhalen over dergelijke diensten bij concurrenten maar safeparking hoort daar zeker niet bij. Alles gewoon goed geregeld. Van reservering tot wegbrengen en van oplevering tot ophalen. Ga zo door!

K.Rajkowski

Goed en betrouwbaar.

Maureen Bruining

Het fijne is dat je niemand hoeft lastig te vallen kwa vrienden /familie . Ze zijn erg snel terplekke bellen je op als je geland bent en zijn zeer vriendelijke chauffeurs die je auto mee nemen en... Het fijne is dat je niemand hoeft lastig te vallen kwa vrienden /familie . Ze zijn erg snel terplekke bellen je op als je geland bent en zijn zeer vriendelijke chauffeurs die je auto mee nemen en terug rijden ! Goede service met veel extra mogelijkheden. Aanrader dus

Vlotte en correcte service!

Teunie Ritmeester

Super goede service! Ik moest helaas ivm ernstig zieke moeder de reis en het parkeren annuleren, zeer goede afhandeling! We gaan zeker bij onze volgende reis gebruik maken van jullie bedrijf.

Top service netjes op tijd

Nick Schoots

Netjes conform afgespraken alles geregeld. Geen lange wachttijden en vriendelijk personeel. Auto kwam zonder extra km’s en of schade netjes voorrijden! Aanrader!

Vera Hogewoning

Valet parking ging als verwacht. Fijn om je auto af te geven en lekker op vakantie te gaan. Ook bij terugkomst stond de auto er snel. Wij hadden deze valet parking inclusief schoonmaken van binnen... Valet parking ging als verwacht. Fijn om je auto af te geven en lekker op vakantie te gaan. Ook bij terugkomst stond de auto er snel. Wij hadden deze valet parking inclusief schoonmaken van binnen gekocht. Dat was in een woord super slecht gedaan, of beter gezegd niet gedaan. Valet parking een dikke voldoende, schoonmaken een dikke onvoldoende

Fam Duits

Alles prima geregeld, geen schade aan onze auto, geen extra kilometers gereden met onze auto, dus ik beveel Safe parking aan.

Willemieke Aartsen

Prima service.
Aardige mensen aan de telefoon en snelle afgifte van de auto bij Schiphol.
Weer terug na vakantie stond de auto er binnen een paar minuten.
Ik ben echt heel tevreden.