Peter Brosens

De eerste maal dat ik gebruik maak van valetparkeren. Een aanrader voor iedereen, ik zal hiervan in de toekomst altijd gebruik maken. Een fantastische service !

Super, alles loopt prima

M. J. Plezier

Goede service!
Goede service!
Half uur voordat we op Schiphol aankwamen konden we bellen en stond de chauffeur op Schiphol klaar. Hij haalde onze koffers uit de kofferbak en controleerde de auto op eventuele beschadigingen. Bij terugkomst stond de chauffeur weer klaar met de auto. Hij hielp ons zelfs met de juiste weg te vinden op Schiphol. Hij vroeg ons om de auto te controleren op eventuele schade en heeft onze koffers weer in de auto gelegd. Kortom; ontzettend vriendelijke personeel, goede service en een onbeschadigde auto. (Ook niet ver met de auto gereden)

charlotte

Top alles fantastisch geregeld, keurige jongemannen, geen gedoe, prima!

Betaald voor binnen stalling. Auto vies en vuil terug gekregen en onder de vogelpoep. Wel jammer want de heer zelf was zeer aardig.

Paula Aarsen

Goede ervaring, auto heel terug. Leuke, vriendelijke chauffeur, dezelfde voor heen en terug.
Terug iets langer gewacht op de auto maar dit was ivm met drukte. Voor de eerste keer is het goed bevallen. Hup weer je auto in een op naar huis. Telefonisch contact met de centrale was iets minder, de verbinding is slecht en het gesprek is daardoor slecht te volgen.

Zowel in juli als in augustus gebruik gemaakt van hun service. Zeer tevreden!

Leo Borsje

Op de heenreis een half uur van tevoren gebeld dat we er aan kwamen 20 min.na aankomst gebeld waar ze bleven(verslapen? 03:00 uur) door een ander is de auto aangenomen. bij terug komst gemeld bij de... Op de heenreis een half uur van tevoren gebeld dat we er aan kwamen 20 min.na aankomst gebeld waar ze bleven(verslapen? 03:00 uur) door een ander is de auto aangenomen. bij terug komst gemeld bij de man die de auto terug bracht (overigens keurig) en heeft korting gegeven. Keurig opgelost zo.

Jos

Prima bedrijf. Goed gecommuniceerd (door mij te bellen, zat nog in vliegtuig). Vriendelijke mensen. En perfecte service, geen seconde hoeven wachten. Aanrader!

Bert

Super netjes geregeld allemaal, zelf me auto netjes schoon terug gebracht .
Volgende keer zeker weer bij deze mensen.