Jos

Prima bedrijf. Goed gecommuniceerd (door mij te bellen, zat nog in vliegtuig). Vriendelijke mensen. En perfecte service, geen seconde hoeven wachten. Aanrader!

Bert

Super netjes geregeld allemaal, zelf me auto netjes schoon terug gebracht .
Volgende keer zeker weer bij deze mensen.

Van Rijswijk

Veel slechte verhalen over dergelijke diensten bij concurrenten maar safeparking hoort daar zeker niet bij. Alles gewoon goed geregeld. Van reservering tot wegbrengen en van oplevering tot ophalen.... Veel slechte verhalen over dergelijke diensten bij concurrenten maar safeparking hoort daar zeker niet bij. Alles gewoon goed geregeld. Van reservering tot wegbrengen en van oplevering tot ophalen. Ga zo door!

K.Rajkowski

Goed en betrouwbaar.

Maureen Bruining

Het fijne is dat je niemand hoeft lastig te vallen kwa vrienden /familie . Ze zijn erg snel terplekke bellen je op als je geland bent en zijn zeer vriendelijke chauffeurs die je auto mee nemen en... Het fijne is dat je niemand hoeft lastig te vallen kwa vrienden /familie . Ze zijn erg snel terplekke bellen je op als je geland bent en zijn zeer vriendelijke chauffeurs die je auto mee nemen en terug rijden ! Goede service met veel extra mogelijkheden. Aanrader dus

Vlotte en correcte service!

Teunie Ritmeester

Super goede service! Ik moest helaas ivm ernstig zieke moeder de reis en het parkeren annuleren, zeer goede afhandeling! We gaan zeker bij onze volgende reis gebruik maken van jullie bedrijf.

Top service netjes op tijd

Nick Schoots

Netjes conform afgespraken alles geregeld. Geen lange wachttijden en vriendelijk personeel. Auto kwam zonder extra km’s en of schade netjes voorrijden! Aanrader!

Vera Hogewoning

Valet parking ging als verwacht. Fijn om je auto af te geven en lekker op vakantie te gaan. Ook bij terugkomst stond de auto er snel. Wij hadden deze valet parking inclusief schoonmaken van binnen... Valet parking ging als verwacht. Fijn om je auto af te geven en lekker op vakantie te gaan. Ook bij terugkomst stond de auto er snel. Wij hadden deze valet parking inclusief schoonmaken van binnen gekocht. Dat was in een woord super slecht gedaan, of beter gezegd niet gedaan. Valet parking een dikke voldoende, schoonmaken een dikke onvoldoende