Eline Captuur

Een en al top service! Heel professioneel. Jullie denken goed mee en staan er op tijd. Vriendelijkheid staat bij jullie erg hoog in het vandaal!
Ik raad jullie daarom ook aan bij familie,...
Ik raad jullie daarom ook aan bij familie, vrienden en werk relaties.

Tot ziens.

Dennis

Top service!

Goed contact en op tijd.

Reneé

Lieve medewerkers en een mooi bedrijf. Alles verliep netjes en snel. 100% aanrader! Bedankt team Safe Parking zeker tot de volgende keer!

Bjorn Oostema

Via de website makkelijk een reservering kunnen maken met direct een keurige bevestiging. De service en dienstverlening van Safeparking is wel een extra ster waard na dat ik een dag langer mijn auto... Via de website makkelijk een reservering kunnen maken met direct een keurige bevestiging. De service en dienstverlening van Safeparking is wel een extra ster waard na dat ik een dag langer mijn auto bij ze heb moeten laten staan omdat ik mijn vlucht gemist had op de terug reis. Hier zijn geen extra kosten voor gerekend.
Zeker is dat ik bij mijn volgende reis terug kom bij ze om mijn auto te bewaken.

Bas van Taal

Beste parkeer bedrijf heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Dicky

Erg goed. Telefonisch contact was beetje slecht verstaanbaar.

Loes

Prima ervaring, fijn om zo gelijk je auto te kunnen afzetten en dat hij er ook weer staat bij de uitgang zodat je gelijk weer naar huis kan!

Hans de laat

Voldoet aan afspraken twee keer van de service gebruik gemaakt gewoon goed

LTC Schaijk

Prima service.

Goed bereikbaar. Snel weggebracht en opgehaald. Vriendelijke chauffeur (Nederlandstalig).