Edwin Huygens

Nooit iets als valet parking geprobeerd in het verleden omdat wij altijd gebracht werden. Toch maar proberen dachten wij aangezien we niemand hadden die ons om 04:00 uur kon afzetten op Schiphol.... Nooit iets als valet parking geprobeerd in het verleden omdat wij altijd gebracht werden. Toch maar proberen dachten wij aangezien we niemand hadden die ons om 04:00 uur kon afzetten op Schiphol. Chauffeur stond klaar bij bij vertrek en bij aankomst. Wat een gemak zeg!

Diane Boudewijns

Dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt van Safeparking.
Een zeer positieve ervaring.

Mico

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van SafeParking. Super tevreden met de service. Een aanrader.

Ik vond de service top, en maak een volgende keer graag gebruik van Safeparking.

Ons geboekte valletparking kwam niet opdagen,ook telefonisch niet bereikbaar.
Gelukkig was het snel opgelost met safeparking.
Geweldig netjes geholpen en alles volgens schema. Ons geboekte valletparking kwam niet opdagen,ook telefonisch niet bereikbaar.
Gelukkig was het snel opgelost met safeparking.
Geweldig netjes geholpen en alles volgens schema.
Zowel telefonisch als bij de auto,super netjes geregeld.
Als we weer gaan, dan zeker met safeparking.

Barbera

Ik heb nu 2 maal gebruik gemaakt van de service van safe parking.
De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam zowel aan de telefoon als de chauffeurs. En ze denken mee met de klant. Ik heb nu 2 maal gebruik gemaakt van de service van safe parking.
En de parkeerprijs is nog een eerlijke prijs.
Vooral zo doorgaan!!! Tot de volgende keer.

Lies

Prima service! Last minute boeking, was top!

Giovanni/De groote hoef Lommel

Alles gebeurde volgens afspraak.

Lies

Prima service! Last minute boeking, was top!

Chillerz

Zeer goed ! Kwam na dat ik door de Douane op Schiphol was er achter dat ik de tel in de auto had laten liggen .... even gebeld met safe parking en ze brachten direct mijn tel . Netjes optijd voor... Zeer goed ! Kwam na dat ik door de Douane op Schiphol was er achter dat ik de tel in de auto had laten liggen .... even gebeld met safe parking en ze brachten direct mijn tel . Netjes optijd voor boarding ! Relaxed op vakantie ! Bedankt .
Cris arisman