Redelijk. Bestelling snel geleverd. Herhaling van oude bestelling. Helaas was het niet het zelfde product. Is niet meer leverbaar..... iets anders verstuurd.

Snelle levering goed telefonisch bereikbaar

Verwijder niet leverbare producten van de site. Voorkomt teleurstelling en irritatie

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bedankt voor uw Feedback, deze nemen we mee om onze dienst verlening te verbeteren. Onze excuses als een artikel niet meer hetzelfde is als de vorige keer. Aangezien het betreffende artikel... Bedankt voor uw Feedback, deze nemen we mee om onze dienst verlening te verbeteren. Onze excuses als een artikel niet meer hetzelfde is als de vorige keer. Aangezien het betreffende artikel wel gewoon leverbaar is (maar in een milieuvriendelijkere uitvoering) , kunnen we deze uiteraard niet verwijderen uit onze webwinkel. We vertrouwen op uw begrip. Team Sabe Verpakkingen

De Reuver

Snelle en bijzonder nette afhandeling van de bestelling

Nette, klantgerichte behandeling van de order

Reeds 4 x besteld

goede prijzen

Zorg een goede transporteur,
de laatste heeft zijn pallet laten omvallen, gelukkig geen schade

Prettig bedrijf

Goede klantenservice

Nee alles goed

KnufKnuffels.com

Goed! Waren iets vergeten te leveren, dag erna stond het alsnog op de stoep.

Prijs en service

Enige wat onduidelijk blijft is de levertijd.

Spoedbestellingen kan ik helaas bij hun niet doen.

Reactie Sabe Verpakkingen:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw feedback, deze zullen we gebruiken om onze service te verbeteren.

Team Sabe Verpakkingen

Keurig bedrijf, netjes en snel geholpen, en een door mijzelf gemaakte fout, snel en goed opgelost.

Vriendelijkheid en snelheid

Verzendkosten voor relatief kleine producten zijn fors

Vlotte aflevering alleen was de rol karton aan de onderkant beschadigd voor ons doel gaf dat niet maar was slordig

Vlotte levering

Ik heb hele goede ervaringen met Sabe Verpakkingen. De communicatie is direct en goed en de leveringen zijn telkens verzorgd verpakt, snel en correct. Ik heb dat bij andere leveranciers wel anders... Ik heb hele goede ervaringen met Sabe Verpakkingen. De communicatie is direct en goed en de leveringen zijn telkens verzorgd verpakt, snel en correct. Ik heb dat bij andere leveranciers wel anders meegemaakt . Een pluim daarvoor voor Sabe Verpakkingen.