Goed en snel contact.

Geen verbeterpunten

Landwood

Levering is niet conform de bestelling, volgens de website was het artikel voorradig en dit was voor mij de reden om te bestellen

nog niet

comunicatie als iets toch niet voorradig blijkt te zijn

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bedankt voor uw Feedback. Hiermee kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Onze excuses voor de te late levering. Het bestelde artikel was inderdaad niet tijdig voorradig. We hebben dit... Bedankt voor uw Feedback. Hiermee kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Onze excuses voor de te late levering. Het bestelde artikel was inderdaad niet tijdig voorradig. We hebben dit getracht op te lossen door een tijdelijk alternatieve machine te leveren, zodat u alsnog door kunt me productie. Zoals gisteren doorgegeven per email wordt vandaag wordt het juiste artikel omgeruild bij u.

RPC-Promens Jagtenberg

Goede ervaring. Snelle levering volgens afspraak.

Afspraak nakomen. voor 22.00 uur besteld = volgende dag binnen.

Prettig

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bdankt voor uw feedback. Hiermee proberen we onze dienstverlening verder te verbeteren.

Zeer klantvriendelijk.

Ik ben vriendelijk te woord gestaan en een duidelijke uitleg gehad,top.

Bij de eerste poging toto bestelling stopte het geheel na het aangeven van Ideal-betaling. Twee dagen later opnieuw en toen ging het goed. Daarna bestelling vlot afgewerkt en geleverd.

HSC

Prima. Snelle levering en de website is ook eenvoudig en duidelijk

nvt

nvt

Geen negatieve punten. Alles ging vlot van bestelling tot levering.

Alles was zeer duidelijk uitgelegd op de website, ik wist perfect wat ik ging krijgen en hoeveel.

Het enige jammere is dat ik mijn zending niet kon traceren omdat het met een aparte wagen is gekomen.

Antje

Mooie producten!

Mooi product assortiment met duidelijke omschrijving!

Langere levertijd dan is aangegeven tijdens het afrekenen.
Meteen na betaling ontving ik een aangepaste / langere levertijd.
Bij verzoek pakket niet bij buren af te geven, gebeurd dit...
Langere levertijd dan is aangegeven tijdens het afrekenen.
Meteen na betaling ontving ik een aangepaste / langere levertijd.
Bij verzoek pakket niet bij buren af te geven, gebeurd dit toch.
Hoge verzendkosten voor de service die je krijgt.

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bedankt voor uw feedback, hiermee proberen we onze diensten te verbeteren. De melding "niet bij buren leveren" is aan pakketdienst doorgegeven. Dit kunt u ook terugzien op pakketlabel. Helaas... Bedankt voor uw feedback, hiermee proberen we onze diensten te verbeteren. De melding "niet bij buren leveren" is aan pakketdienst doorgegeven. Dit kunt u ook terugzien op pakketlabel. Helaas hebben we er daarna geen invloed meer op. Onze excuses voor het ongemak.

Super fijn en snel geholpen

Ik had erg laat een kleine bestelling geplaatst en dat was allemaal geen probleem. Zelfs niet met de betaling

Ga zo door??