jan van vorstenbosch

Top bedrijf alles volgens afspraak geleverd en snel.

Anoniem, Ermelo

Veel keus, goede prijs, snelle levering

Duidelijke presentatie, ook kleinere aantallen leverbaar.

Geen. Die waren er in het verleden omdat er toen geen kleinere hoeveelheden leverbaar waren. Nu wel.

richardhaeser.com

Groot aanbod en snel geleverd

Snel geleverd

Erfgoedhuis Zuid-Holland

snelle levering, aantrekkelijke prijs

Marnix van Boetzelaer

Leveringen zijn altijd een dag later dan gecommuniceerd. Daar hou ik rekening mee, dus dat levert geen problemen op. Maar het kan natuurlijk beter.

Goede prijs. Goede producten.

Zie bovenstaand...

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bedankt voor uw positieve feedback en uw opmerking omtrent levertijd. We geven normaal gesproken 1- 2 werkdagen levertijd op. Echter door de enorme drukte bij de vervoerders kunnen we levertijden... Bedankt voor uw positieve feedback en uw opmerking omtrent levertijd. We geven normaal gesproken 1- 2 werkdagen levertijd op. Echter door de enorme drukte bij de vervoerders kunnen we levertijden helaas niet garanderen op dit moment.

Joyce Vink

Product en service zijn goed, bezorgdienst kan veel beter

Snelle levering, goed product

Neem aub een andere bezorgdienst, product (onverpakt karton) werd afgeleverd in een natte kas helemaal achter in de tuin

Pierre Van Griensven

Snel en accuraat

Handelsonderneming iøTo

Positief

Kan altijd wat geregeld worden

Meer soorten dozen qua inhoud. Door te veel gangbare dozen zijn kleinere ondernemers aangewezen op dozen die meestal veel groter zijn dan nodig is, waardoor zij hogere verpakkingskosten en hogere... Meer soorten dozen qua inhoud. Door te veel gangbare dozen zijn kleinere ondernemers aangewezen op dozen die meestal veel groter zijn dan nodig is, waardoor zij hogere verpakkingskosten en hogere verzendkosten hebben omdat ze teveel lucht in de doos hebben. Teveel grote bedrijven zijn alleen nog gericht op de grotere spelers dus of te grote dozen of te grote verplichte afnames, terwijl ook zij klein zijn begonnen.

De Rijk VOF

Ondanks dat we duidelijk een afleveradres hadden aangegeven werd de pallet toch op ons huis(kantoor) adres afgeleverd en wilde de chauffeur niet op ons magazijn afleveren.

Prijs en kwaliteit van het product

Klachten afhandeling verliep slecht en kortaf. Zo van jammer dan zie maar hoe je het in je magazijn krijg. Had toch echt beter geweest om een korting ter verzachting te geven. Nu hebben 2 man zelf... Klachten afhandeling verliep slecht en kortaf. Zo van jammer dan zie maar hoe je het in je magazijn krijg. Had toch echt beter geweest om een korting ter verzachting te geven. Nu hebben 2 man zelf een pallet in een auto moeten tillen om het zelf te vervoeren. Niet netjes!

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bedankt voor uw Feedback, we zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.
Nogmaals excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt. excuses hadden we we telefonisch ook al gemaakt en in onze beleving zijn we niet kortaf geweest, maar konden op dat moment het al niet meer oplossen voor u, omdat er al was geleverd.
Inderdaad was door ons uw adreswijziging niet aangepast richting onze vervoerder. Dat is slordig en is inmiddels uitgevoerd, zoals beloofd. Wat er met betreffende chauffeur wel/niet kan worden afgesproken is helaas niet in onze handen, want dit betreft een externe vervoerder en geen eigen chauffeur die we dan zouden kunnen aanspreken. Nogmaals, zeer vervelend en we willen het graag bij een volgende bestelling goedmaken.

henny

Prima snelle levering