Agnes Ooms

Goede telefonische bereikbaarheid en service!

service en goed product

Giel Neijenhuis

Helaas niet zo best

Klant informeren dat de uitlevering een week later wordt

Voorraad beter op orde hebben

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bedankt voor uw feedback, Hiermee zullen we trachten onze dienstverlening verbeteren. Onze excuses dat uw bestelling nog niet is geleverd, maar we hebben u hierover tijdig geïnformeerd en een... Bedankt voor uw feedback, Hiermee zullen we trachten onze dienstverlening verbeteren. Onze excuses dat uw bestelling nog niet is geleverd, maar we hebben u hierover tijdig geïnformeerd en een alternatief aangeboden. Maar u heeft besloten te wachten.

Vvv gemert-bakel

Prima.a bedrijf, makkelijk om te bestellen

Makkelijk om te bestellen

We hebben nog een bestelling tegoed, misschien kunnen jullie daarover communiceren.

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bedankt uw voor review, we hebben gekeken wanneer uw bestelling is geleverd, dit is 20.01.2022 geweest. We zenden u via email afleverbewijs.

R. Molenaar / Jixons

Ik heb doorgaans zeer goede ervaringen met Sabe Verpakkingen.

Heldere site, correcte en nette behandeling, doorgaans snel.

Het voorraadniveau en de koppeling daarvan aan het bestelsysteem. Volgens de site waren verpakkingen beschikbaar, maar klaarblijkelijk klopte dit niet. De dozen waren klaarblijkelijk op, waardoor ze... Het voorraadniveau en de koppeling daarvan aan het bestelsysteem. Volgens de site waren verpakkingen beschikbaar, maar klaarblijkelijk klopte dit niet. De dozen waren klaarblijkelijk op, waardoor ze niet verzonden konden worden. Ze zouden pas na een volle week weer beschikbaar zijn... Op 25-01 zouden ze verstuurd worden, maar nog geen mail gezien dat ze bij de vervoerder zijn aangemeld. De dag is echter nog niet voorbij.

Ria van Dijk Breman Hasselt BV

Goede ervaring.

Grote aantallen : goede prijs

?

mehmet pinar

Verandaboys

Ik.heb plastic rol ontvangen die binnen rol.kartoon hepemaal beschadigd we kunnen noet fatsoenlijk gebruiken ik.wilde terug sturen maar had ik dringend nodig. Ik ga helaas volgende aankoop niet meer... Ik.heb plastic rol ontvangen die binnen rol.kartoon hepemaal beschadigd we kunnen noet fatsoenlijk gebruiken ik.wilde terug sturen maar had ik dringend nodig. Ik ga helaas volgende aankoop niet meer doen

Betere conrole doen voor dat je verzenden.

Reactie Sabe Verpakkingen:

bedankt voor uw review en spijtig te horen dat de rol beschadigd was. Zo sturen we geen producten de deur uit.
Als u ons had gebeld of bericht via email, dan hadden we dit snel kunnen...
Als u ons had gebeld of bericht via email, dan hadden we dit snel kunnen oplossen voor u. Maar daar is het nu te laat voor helaas.

Mediterra Tegels

Snel en correct

product voldoet aan wens

Handig Goed

Prima service hoor

goed bereikbaar, snelle reactie

track&trace code voor verzending

Guniek

Goeie prijs voor kwaliteit dozen.

Prijs kwaliteit.

Kees Wirds