Online gereserveerd met opmerking: 1x glutenvrij ivm coeliakie. Er werd als eerste gevraagd voor wie dat was en bij elke bestelling werd er goed meegedacht. Een goede ervaring dus en ee hebben... Online gereserveerd met opmerking: 1x glutenvrij ivm coeliakie. Er werd als eerste gevraagd voor wie dat was en bij elke bestelling werd er goed meegedacht. Een goede ervaring dus en ee hebben allemaal heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening

Nette ontvangst. Vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten in de serre. Kom regelmatig en altijd tevreden.

Nellie Dijk

Heerlijk geluncht. Het erg druk maar gezellig.

Prima ervaring. Lunch ging op laatste moment helaas niet door, maar ik kom er al jaren (voor kopje koffie, lunch of diner). Personeel is altijd vriendelijk en eten prima prijs/kwaliteit!

Het personeel is vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten. Maar bij binnenkomst kregen we een tafel vlak in het begin, voor 6 personen. Het tafelblad plakte heel erg, de hele tafel. ook de stoel... Het personeel is vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten. Maar bij binnenkomst kregen we een tafel vlak in het begin, voor 6 personen. Het tafelblad plakte heel erg, de hele tafel. ook de stoel leuningen voelde plakkerig aan. Dat vond ik erg jammer want dat had ik hier nog nooit meegemaakt. We hebben een andere tafel gevraagd en ook gekregen, was geen probleem. We hebben het heel gezellig gehad en het eten was zo als gewoonlijk Perfect.

We hebben online gereserveerd, gevraagd om een tafel in de serre. Dit was geen probleem, heel aardig personeel, lekker eten. Was weer super, wij zullen snel weer langs komen

Nellie Dijk

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.

Komen met regelmaat, heerlijk eten

Vorig bezoek grote tafel/ grote groep, deze keer klein gezelschap en beide keren voor herhaling vatbaar.

Tomingroep

Ter gelegenheid van 25 jaar dienstverband bij ons bedrijf hebben wij hier met een groepje collega's heerlijk gegeten. Het restaurant is gezellig, de bediening vriendelijk, wat wil je nog meer!