Michel

Al meer dan 25 jaar constant goed.
Vriendelijke bediening, niets is teveel.

Niccie

Vriendelijke bediening, goed eten

De Kaap

Zeer prettig vlotte bediening goede atmosfeer

Martin Geurts

De Colonie biedt een gezellige, warme sfeer, met vriendelijke bediening en prima gerechten. De Wokki Wokki is erg aan te bevelen!

Liesbeth

Gezellige high tea. Niet super uitgebreid, maar helemaal goed in mijn opinie!

Hester

Heerlijk tapas vooraf wel wat vragen over 1 oester gehad, er zat een rood wormpje in maar werd uitgelegd door de bediening dat dat normaal was. Hoofd gerechten waren ook heerlijk. Wel koud aan de... Heerlijk tapas vooraf wel wat vragen over 1 oester gehad, er zat een rood wormpje in maar werd uitgelegd door de bediening dat dat normaal was. Hoofd gerechten waren ook heerlijk. Wel koud aan de kant van het raam bij de serre. Verder een gemoedelijke gezellige sfeer in het restaurant

Paul

Heerlijk eten in ongedwongen sfeer. Bediening is top met oog voor de klant. Het is elke keer weer een genot om hier te eten.

Om zonder schade het terrein op te komen is wel een dingetje door de slechte verlichting van de toegang.
In de regen en in het donker ben je zo voorbij en had ik bijna een achterligger in de kofferbak. Dus doorrijden en verderop keren.
Parkeerterrein mag wel worden opgeknapt. Veel plassen en hier en daar geen vakken.
Bediening prima, alhoewel het dessert wel heel lang op zich liet wachten