Uitstekend, zoals altijd. Zowel het eten als de bediening. Wij komen hier altijd graag zowel voor de lunch als diner. Kwam hier in september dineren met een groep visueel gehandicapten en het... Uitstekend, zoals altijd. Zowel het eten als de bediening. Wij komen hier altijd graag zowel voor de lunch als diner. Kwam hier in september dineren met een groep visueel gehandicapten en het personeel ging daar uitstekend mee om. Even een hand op de schouder voordat ze wat vroeg, melden waar iets op de tafel neergezet werd etc. Heb dat bij andere restaurants wel anders meegemaakt. Zeer blij en tevreden dus.

Goed, lekker gegeten en vriendelijke correcte bediening.

G. Meier

Erg prettig. Lekker eten, veel keuze, vriendelijke bediening en goede prijzen. Altijd ruimte om te parkeren.

M. Rietdijk-Dorant

Vriendelijke ontvangst en bediening. We hebben heerlijk gegeten.

Prima, eten ontspannen sfeer!

Het begon al bij de ingang. Het personeelslid wist gelijk bij wie ik aan moest schuiven. Het was heel ontspannen en gezellig. het eten was heerlijk. Zeer de moeite waard om hier te eten.

Weer Fantastisch! Ik heb al vaker bij jullie gegeten zowel lunch als diner, maar het is altijd goed. Zowel het eten, als de vriendelijkheid van het personeel.

Mirjam Eggink

Super compacte menukaart met grote verscheidenheid aan gerechten Snelle levering van zeer attente bediening En het eten was echt zalig !

Irene van den BOS