Heerlijk gegeten. (soep vooraf was niet warm helaas). Hulp niet aardig!

Belinda

Vriendelijke bediening, heerlijke high tea.Gezellige sfeer.

Marlies

Zoals altijd was de lunch weer heerlijk, aardig personeel en een fijne ambiance. Dit is de reden dat ik hier al jaren kom.

Liana

Zo als altijd heel erg vriendelijk personeel altijd even een praten vragen of het naar wens is. De lunch was weer heel erg lekker en top verzorgd!

hugo

Prima, zoals altijd eigenlijk. No nonsens, vriendelijke en attente bediening, prima eten. Kom er regelmatig en graag. Die carpaccio XL.... jammie!

Kelly de vries-boes

Helemaal top, echt heerlijk eten!

Zeer positief. Uitstekende High Tea. Heerlijke, net vers gemaakte sandwiches en warme scones. Onbeperkt thee.
Vriendelijke bediening

Martin Aan

Even lekker uit eten met familie. De Colonie is dan vaak de eerste keus, omdat je daar zo heerlijk ongedwongen kan eten. Kaart is niet zo heel verrassend als je er regelmatig komt, maar het smaakt... Even lekker uit eten met familie. De Colonie is dan vaak de eerste keus, omdat je daar zo heerlijk ongedwongen kan eten. Kaart is niet zo heel verrassend als je er regelmatig komt, maar het smaakt altijd goed voor een redelijke prijs. Bediening is heelplezierig, dus wij zullen vast vaker terugkomen.

Nellie Dijk

Weer heerlijke lunch bij De Colonie. Voor mijzelf een salade gerookte zalm en mijn partner donker brood met kroketten

Jetty schroor-geelof

De laatste 10 jaar herdenken wij de verjaardag van mijn in 2009 overleden man met een lunch ( voor de familie) in uw restaurant.
Dat wij ieder jaar terugkomen zegt genoeg over de goede sfeer en...
Dat wij ieder jaar terugkomen zegt genoeg over de goede sfeer en het lekkere eten bij De Colonie!