Nellie Dijk

Heerlijke lunch. Voor mij een salade gerookte zalm en voor mijn partner donker brood met kroketten. Lekker glas chardonnay erbij.

van Stroe

Werden vriendelijk ontvangen, het eten en de wijn waren uitstekend!
Wij gaan zeker weer terug!

Nellie Dijk

Heerlijk zoals altijd. En als klap op de vuurpijl had ik het laatste mosselpannetje van het seizoen. Lekker.

Hanney

Eerste keer daar voor een High Tea. Het was super, zo moet een High Tea zijn. Kom er zeker nog een keer voor terug!

Jos

Prima eten, gezellige sfeer en attente bediening. Ik miste een parkeerplaats voor minder validen. Er zijn wel 2 plekken om een elektrische auto's op te laden. En die waren de hele avond leeg. Jammer.

Happy

Het was weer super, heerlijk gegeten op onze 35 jarige trouwdag

Natuurlijk werkte het weer ook mee maar we hebben een fíjne avond gehad: heerlijk gegeten, een mooie wijn gedronken en de bediening was, zoals wij dat gewend zijn van de Colonie, súpervriendelijk en...

Jvdp1967

Heerlijke carpaccio XL. Er werd niet tussentijds nog gevraagd of we nog iets te drinken wilden en of alles naar wens was, beetje jammer. Omdat we gek werden van de wespen zijn we maar 'weggevlucht'...

Petra Maquine

Waren er voor de tweede keer. Eerst heerlijk gefietst in de omgeving, daarna even een drankje op het terras en aansluitend een hapje gegeten. Eten is er goed de saté is een aanrader!