H Straatman

Plezierig ontvangen en goede service

Foppe Meijer

Spammers. Na je aankoop kun je beter een nieuwe mailbox nemen

Reactie rvs trapleuning:

Wij herkennen ons niet in het beeld van deze gewaardeerde klant. Graag maken we dan ook van de gelegenheid gebruik om te reageren op deze feedback.
Om onze klanttevredenheid te meten werken wij...
Om onze klanttevredenheid te meten werken wij samen met Feedback Company. Na een aankoop wordt automatisch een mail verzonden om te informeren naar klanttevredenheid. Men is niet verplicht deze in te vullen en kan deze mail onbeantwoord laten.
Feedback Company stuurt dan nog één keer een herinnering om waardevolle feedback te leveren waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. De feedback die tevens gepubliceerd wordt is ook van belang voor toekomstige klanten. Zij kunnen zich een beeld vormen van ons bedrijf, de kwaliteit van product en dienst en onze betrouwbaarheid.
Wij zijn van mening dat de services van een partij als Feedback Company voor het monitoren van klanttevredenheid en het identificeren van verbetermogelijkheden een belangrijke tool is. Namelijk, we willen dat al onze klanten uitermate tevreden zijn over onze producten en het gehele aankoopproces.
Andere contactmomenten die we met onze klanten hebben, hebben te maken met specifieke wensen en afstemming omtrent levering. Deze zijn noodzakelijk voor de basisdienstverlening.
Wij zullen onze kwaliteit van dienstverlening, inclusief de feedback die we aan onze klanten vragen, ongewijzigd voortzetten. Het spijt ons dan ook dat deze klant op dit onderdeel van onze dienstverlening een andere mening is toegedaan.
Team RVStrapleuning.nl
www.rvstrapleuning.nl

Auke Geertsema

Prima verlopen werd ook netjes gebeld dat ze het gingen versturen

L.M.M. Thommassen

Aanschaf roestvrijstalen trapleuning

Frank Winter

Nadat er iets mis was gegaan met het verzenden, hebben ze hun best gedaan de fout te vinden en herstellen.

Yvonne Rietveldt-Heezen

Goede communicatie

Harold De Weers

Prima, na een jaar nog een zelfde leuning houder nodig , konden ze zo de gegevens van terugvinden.

Unal Akpinar

Erg mooie trapleuningen en perfecte service