Peters

Snel

Snel en onbeschadigd

L

Netjes direct een mail na bestelling en je blijft op de hoogte hoe je bestelling verloopt levering was wat later dan verwacht maar dat ligt meer bij de bezorgende partij

Netjes product zoals weergegeven

Vooral zo door gaan

L

Positief. Keuze is prima.

Duidelijke omschrijven van producten.

Nvt

K

Goede, snelle service. Alleen jammer dat de post het pas een week later bezorgde.

Duidelijk

Inge

Zeer positief!

Persoonlijke aandacht, mooie producten

Iets meer ruimte op bestelformulier om de tekst goed aan te geven. Maar heb het nu in de opmerkingen gedaan en dat ging ook goed.

E. BOOR

GEWELDIG!

Gebeld met de vraag wat de levertijd was en de zelfde dag hebben zij het nog op de post gedaan.

Linda strijk

Ik heb helaas nog niets ontvangen. Ik drnk dat het probleem bij postnl ligt, maar ik had hierdoor geen cadeau voor het bruiloftsfeest.

Mooie website

Track and trace code versturen

Reactie Rutten-Totaal:

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je je bestelling niet op tijd ontvangen hebt.
Ik heb deze op tijd verzonden, maar idd kampt post nl op het moment met problemen en worden veel pakketten met vertraging geleverd.
Daar heb ik helaas geen invloed op.
Jammer dat je niet even bij mij geinformeerd hebt hierover, dan had ik je dit uit kunnen leggen.

Lieke

Bestelling ging makkelijk. Helaas nog steeds niks ontvangen. De vragenlijst komt al binnen, terwijl ik nog geen pakketje heb ontvangen.

Eenvoudig bestellen

Hulp bij traceren pakketje

Reactie Rutten-Totaal:

Ik begrijp dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Dat is uiteraard ontzettend vervelend, maar daar kunnen wij helaas niets aan doen. Wij hebben je bestelling netjes op tijd verzonden, maar... Ik begrijp dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Dat is uiteraard ontzettend vervelend, maar daar kunnen wij helaas niets aan doen. Wij hebben je bestelling netjes op tijd verzonden, maar post nl heeft zijn zaken niet op orde, waardoor op dit moment door het hele land heen alle pakketten vertraging hebben.
Jammer dat je dit in je beoordeling naar ons meeneemt.

Anneke

Heel positief. Snel contact en snelle levering

Snel en persoonlijk

Sophie