Custers

Klantvriendelijkheid en goed meedenkend.

Fijn meedenkend.

Bakkerij Exotica

Zeer vlotte en snelle service!

vlotte service

Maarten Maljaars

In de webshop van Rutten-Totaal een mooie houten box besteld met gravering in de deksel, krijg ik keurig een mail over hoe ik de text in het deksel gegraveerd wil hebben de afmeting van de text en... In de webshop van Rutten-Totaal een mooie houten box besteld met gravering in de deksel, krijg ik keurig een mail over hoe ik de text in het deksel gegraveerd wil hebben de afmeting van de text en het lettertype. Vervolgens netjes bezorgd geen schade aan de verpakking etc. Kortom een dikke 10!!!

Duidelijke website

Gezin

Geweldig product en lekker snel geleverd

Alles

Géén punten

Lore

Heel slecht! Wij deden een bestelling via bol.com bij deze partner. Het artikel was niet wat we verwacht hadden en hebben we retour gestuurd. Te laat volgens de regels van bol.com maar ondertussen... Heel slecht! Wij deden een bestelling via bol.com bij deze partner. Het artikel was niet wat we verwacht hadden en hebben we retour gestuurd. Te laat volgens de regels van bol.com maar ondertussen was ons pakket terug richting de verkoper. De verkoper geeft aan dat het pakket terug gestuurd werd naar ons maar op vandaag (artikel aangekocht in augustus) nog steeds ons artikel niet terug ontvangen, maar wel de betaling doorgevoerd. Na communicatie per mail werd aangegeven dat er geen track en trace meer is, alsook geen bewijs dat het artikel effectief is teruggestuurd naar ons. Nadat er een mail werd gestuurd van ons kant uit met mogelijke oplossingen, werd het windstil. Geen mails/geen reactie meer.

Conclusie: slechte ervaring, slechte communicatie. Wij kopen hier nooit meer iets!

Een ontevreden klant.

Communicatie

Reactie Rutten-Totaal:

Zoals u zelf al mailt gaat dit niet over een bestelling via onze site maar bij bol.com.
Fijn dat u zelf ook al aangeeft dat u het pakket te laat retour heeft gestuurd.
Uiterst vervelend dat...
Fijn dat u zelf ook al aangeeft dat u het pakket te laat retour heeft gestuurd.
Uiterst vervelend dat u het pakket niet terug heeft ontvangen door toedoen van post nl.
We hebben hier meerdere malen mailcontact over gehad, maar op een gegeven moment kon ik u ook niet verder helpen aangezien dit bij post nl ligt. En daarvan heb ik u ook op de hoogte gebracht.

Andre

Zeer Slecht

Zijn er helemaal niet

Eerlijk zijn en nadenken wat er verbetert kan worden

Reactie Rutten-Totaal:

Jammer dat er bij deze review niet verteld wordt waar dit over gaat, vandaar mijn reactie:
U had een bestelling geplaatst via bol.com voor een serveerplank 50 jaar getrouwd. Deze heb ik ook netjes geleverd met de gegevens die u doorgegeven heeft. Achteraf bleek dat u een plank wilde met 45 jaar getrouwd. Daar had u dus bij uw bestelling een fout gemaakt. Deze heeft u vervolgens besteld via onze site en deze is netjes op tijd en met spoed geleverd naar tevredenheid zoals u mailde.

Anne

Erg leuk in persoonlijk contact. snelle en goede service. prima product.

persoonlijk contact gemakkelijk

online ontwerptool zou top zijn, maar afstemming telefonisch en via mail is erg laagdrempelig dus helemaal prima zo.

Cynthia lammers

Uitstekend

Snel geleverd goede service

Nee hoor

Rutten-totaal

Snelle levering van de bestelling. De bestelling zat goed verpakt

Geen verbeterpunten

Van der Stelt

Voor het eerst wat besteld op deze website. Gevonden via Google.

Graveren mooi gedaan maar niet heel diep in het hout.