k. Molendijk van Nieuwenhuyzen

Heel fijn bedrijf. De medewerkers denken erg met je mee en komen met goede adviezen.
Het drukwerk wordt zeer netjes en tijdig verstuurd.

snelle zending; drukwerk goed verpakt; vriendelijk en kundig personeel; e-mails worden zeer snel beantwoord.

uitgeverij Ivonne Meeuwsen

Prima! De kwaliteit van het drukwerk (hardcover full color boek) is goed! Wij gaan meer van onze boeken bij jullie laten drukken en hopen dat die net zo goed zijn :-).

Het direct contact kunnen hebben via de chat!

Iemand

Goed en snel

Snel

Joofle Grafisch Ontwerp

Goede hulp bij het aanleveren, snel en goed verpakt geleverd! Heel tevreden! Ik ga voor mijn klanten vaker bij jullie bestellen!

Goed en netjes verpakt, goed bereikbaar, goede service

Krajenbrink

Zeer tevreden over de kwaliteit vh eindresultaat. Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Bij vragen op de chat wordt snel gereageerd.

Prijs-kwaliteit is uitstekend. Goede communicatie.

Ik heb een keer visitekaartjes besteld bij drukwerknodig die ik op de site ontworpen had.

De kaartjes zijn erg mooi en stevig zien er profesioneel uit. Ook vond ik het ontwerp proces fijn en snel gaan wat altijd fijn is.

Tom

Erg behulpzaam en vriendelijk tegen een goede prijs

Klantcontact, communicatie, rekentool op de site

Papertown by Amber

Mijn ervaring met Drukwerknodig is onwijs goed! Het bestellen gaat super makkelijk, de website is duidelijk, de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend! Ik ga hier zeker vaker bestellingen plaatsen.

Uitstekende kwaliteit, snelle service, duidelijke website, goede prijzen

Altijd goed en snel contact met de medewerkers van het bedrijf.

Snelle reactie en snelle levering.
Super kwaliteit

Constantijn

Vriendelijke service, zeer goede kwaliteit en perfect op tijd geleverd! Zeker een aanrader!