P J A Kieviet

Bestelde hier een A5-boekje met Wire-O binding.
Prima service, product werd snel geleverd en kwaliteit was goed. Boekjes werden stevig verpakt verzonden. Prijs voor dit product was een stuk...

Mevrouw Van der Laan

Mijn galerieboeken zijn hier uitstekend gedrukt, mooie kleuren en snelle levering. Contact met de klantenservice was aangenaam, ik ben meer dan tevree

Mathias Verlenten

Super ervaring, bij vragen snel en vriendelijk contact!

Snelle levering, mooie afdrukkwaliteit.

Late leveringen en afspraken niet nakomen. Een examenopdracht eerst al verkeerd gedrukt (terwijl er een pdf-check zou worden uitgevoerd). Vervolgens zouden ze het voor de eindpresentatie repareren,...

Reactie Drukwerknodig:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw Feedback. Wat jammer om te horen dat er zoveel mis is gegaan met uw order. Dit is niet de service die wij willen leveren en daarvoor mijn excuses.

Graag bespreek ik het een en ander met u. Ik zal u per mail benaderen.

Team Drukwerknodig!

Alice

IK zocht naar iets goedkoper & dat heb ik zeker bij jullie gevonden! Alleen wat problemen gehad met de softcover, maar uiteindelijk heb ik 2 geniete boekje besteld & daar ben ik heel tevreden over!

Arno Bronswijk

Snelle service en goede kwaliteit print voor een zeer scherpe prijs.

De print was goed verpakt en was van uitstekende kwaliteit. Ook de feedback over de status was zeer accuraat.

Voor een rouwceremonie hadden we posters besteld. Had met de klantenservice contact gehad hoe dat het best te doen i.v.m. de nodige spoed. Er werd spoedservice en koerierservice geadviseerd voor een...

Het oplossingsgericht meedenken in situaties waar het verkeerd gaat (zoals bezorging).

Fors extra betaald voor spoedlevering, maar bij navraag bleek dat ze niet kon garanderen dat ik het drukwerk op tijd zou hebben. Uiteindelijk de zending maar zelf opgehaald.

Reactie Drukwerknodig:

Goedenavond,

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u uiteindelijk alsnog uw product op heeft moeten halen om het op tijd binnen te hebben. De spoedproductie houdt in dat de bestelling sneller wordt geproduceerd. Dit betekent dat de bestelling dan eerder wordt verstuurd. Dit staat los van de tijd die het duurt voordat het product is geleverd. Het spijt me als dit voor u onduidelijk is geweest, we gaan kijken of we dit duidelijker kunnen aangeven.

Emma
Klantenservice Drukwerknodig

Nel

Hele goed ervaring. Één minpuntje; ik ahd bij een bestelling boekjes met leeslint besteld, maar uiteindelijk hadden die boekjes geen leeslint.

Heel snelle terugkoppeling over bestelling én heel behulpzaam met een fout aangeleverd bestand. Ik had ook heel snel mijn bestelling thuis!

Visitekaartjes besteld. Eerste variant niet zo netjes gestanst. Zonder problemen, gratis een 2de levering gekregen die prima was.

Goede klantenservice!