Sam van Doormalen

Top ervaring! Ze waren in eerste instantie een klein detail vergeten bij mijn bestelling maar hebben dit keurig opgelost door direct kosteloos een nieuwe te sturen.

Klantenservice
Levering
Productkwaliteit

Denise

Super blij met de magazines die ik heb laten drukken. Had zelfs de optie om een proefdruk te laten maken, waarna ik nog een aantal aanpassingen kon doen.
Fijne communicatie en uitleg vanuit...

Proefdruk vind ik zeker een meerwaarde.

A v Helden

Het bestellen van een artikel staat duidelijk aangegeven op de site, de keuze is dan snel gemaakt. Maar het aanleveren op de juisten afdruk afmeting is mager omschreven

Zeer veel keuzen van artikelen en duidelijke site

Nicky Hoes

Prima ervaring. Makkelijk te bestellen.

Levering ging snel en het product was makkelijk te designen via jullie online programma.

Esther

Slecht,heb een t shirt besteld op woensdagmiddagm et spoedlevering zodat ik hem op vrijdag zou ontvangen en extra betaald ,maar heb hem op zaterdag ontvangen.
De kwaliteit van het shirt is ook...

Reactie Drukwerknodig:

Beste Esther,

Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen dat u het t-shirt niet op tijd heeft ontvangen! Ik zie inderdaad dat u voor een spoedproductie heeft gekozen, het pakketje is dan ook netjes op 15 augustus verstuurd zoals wij beloven. Helaas staat de spoedproductie los van de bezorgtijden van PostNL. Zij leveren 98% van de gevallen de volgende dag. Omdat ik het erg vervelend voor u vindt dat de kwaliteit niet naar wens is, zal ik contact opnemen via de mail zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Anne
Drukwerknodig

Martine

Echt een aanrader, Drukwerknodig.nl. De kwaliteit van de kalender was uiterst goed. De foto's waren scherp en het werd snel geleverd.

De navigatie op de website was makkelijk en de foto's waren snel geupload. De prijs - kwaliteit is erg goed!

Janine

Zeer tevreden! Op de website alles netjes en duidelijk uitgelegd en boekje zag er super mooi uit!

Erg mooi drukwerk

De B

Snelle service

Betrouwbaar, snel, prettige persoonlijke service

Marcela Davids

Super! goed geregel

snel en netjes

Louise

Twee weken geleden hier mijn gastenboek en vow books besteld voor de bruiloft. Prima kwaliteit voor een prima prijs!

De klantenservice was zeer vriendelijk en snel, telefonisch en vervolgens ook per mail. Goed op de hoogte gesteld van eventuele witvlakken.