Offerte
Nazorg
Communicatie

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle reactie's online chat

E-mail sturen als je de pdf hebt nagekeken

Peet de Rouw DeNachtdienst Fotografie

Goed drukwerk voor een aantrekkelijke prijs

De sterke punten zijn in mijn geval de aanspreekbaarheid, dmv chat en telefoon, van de zeer behulpzame medewerkers.

Ik wil adviseren om de producten, Dibond maatwerk prints, beter te verpakken om schade aan de hoeken te voorkomen.
Dit is bij mij nu twee keer voorgekomen bij de eerste twee keer dat ik ze bestelde. Ondanks dat het goed werd opgelost zet het me wel aan het denken of ik in het vervolg dit product wel weer bij hen zal bestellen.

Super goed. Ik ben meer dan te vreden!!!

Hele goede communicatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Bedankt voor de review!

Zeer tevreden over kleine oplage (25 stuks) van familie boekje. Goede communicatie en eerst een proefdruk. Aanrader.

Bedankt voor uw review!

We Hadden op korte termijn specifiek drukwerk nodig en dat was binnen Drukwerknodig beschikbaar

Er was iets niet in orde met het aangeleverde materiaal en daar werd snel op gehandeld door Drukwerknodig door te bellen en te mailen

Het nieuwe materiaal werd vlak voor sluitingstijd (18.00 uur) op vrijdagmiddag nog aangeleverd, we ontvingen echter geen bevestiging dat het binnen was en dat het nu wel akkoord was. Ook werd door Drukwerkdeal vlak voor 18.00 uur de telefoon niet meer opgenomen. Op maandag ontvingen we ook geen bevestiging dat het materiaal binnen was en nu goed was. Pas bij zelf bellen naar de status van de order werd e.e.a. wel weer correct opgepakt en binnen de afspraak geleverd.

Tom

Eerst kwam er een beschadigd boek toe, maar dit werd zonder problemen opgelost. Het tweede boek was in uitstekende conditie. Zeer vriendelijke communicatie en snelle service. Echt een aanrader.

Snelle service, goede communicatie, hoge drukkwaliteit.

Verpakkingszorg kan beter

Bedankt voor de review!

Snelle levering, veel opties om uit te kiezen bij het drukken van een boek

snelle levering mogelijk

boeken kwamen licht beschadigd aan

Zeer proffesioneel

Aangeleverde afbeeldingen voldeden niet. Werd gemaild en is direct opgelost! Perfect!

NR

Eerste boekje dat ik laten drukken was niet zo goed op gebied van contrast. Kosteloos hebben ze een tweede boekje gedrukt dat veel malen beter was.

Makkelijk te bestellen via de website.

Contact houden met de klanten na klacht ook als de persoon die zich zou bezig houden met de klacht enkele dagen niet op kantoor is.

Op zich prima, klantvriendelijk, maar de website laat af en toe wat te wensen over in gebruiksgemak. Het uiteindelijk geprinte is mss net niet helemaal de juiste kwaliteit, maar ik heb dan ook niet...

Goed betaalbaar. Snel.

Eerste punt: Ik gaf bij mijn bestelling aan te willen afhalen, wat ik niet doorhad was dat er onderaan de orderbevestiging een datum stond. Ik wachtte op een afhaalbericht (zoals gewoonlijk bij veel concurrenten of andere winkels). Totdat ik deze uitnodiging ter beoordeling kreeg. Een mailtje of zelfs telefoontje dat iets klaar ligt om af te halen is wel zo fijn voor nieuwe klanten zoals ik.
Tweede punt: Tijdens het online orderproces accepteerde de uploader mijn A3 pdf niet en werd ik verplicht een afwijkende maat te kiezen. Van te voren uploaden verhielp het probleem niet. Ook was het online uitrekenen sowieso net wat te verborgen (de knoppen lijken op USP's ipv knoppen).