Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Bakstag

Goed eindresultaat, prettig klantcontact, zeer tevreden.

Kwaliteit van eindproduct
Website

Ik zou een mail ontvangen wanneer het product gereed was, die mail heb ik niet ontvangen.

Goed. Het drukwerk zag er goed uit en was netjes op tijd.

Uitstekende website

Het zou mooi zijn als je meerdere adressen kunt afgeven voor aflevering van het drukwerk (nu moet het op 1 adres).

Martin

Website niet altijd even duidelijk en goed werkend, klantenservice en chat maakt echter veel goed. Er wordt snel gereageerd, er wordt meegedacht, zaken worden aangepast (ook op de website) en bij...

Zie boven, klantenservice en chatservice zijn prima,lossen veel op en denken goed mee.

Website zou mi wat overzichtelijker kunnen

Vincent Steinmetz

Goede communicatie, goed product.

De site is voor verbetering vatbaar. Bij een boek met bedrukte schutbladen lukt het niet de schutbladen als aoarte bestanden in dezelfde bestelling te uploaden.

R. van Corler

Dit was de eerste keer dat ik bij Drukwerknodig iets liet drukken. Dit was een proef van 1 boek om te kijken hoe het proces verliep en hoe de kwaliteit drukwerk was. Het aanleveren van de benodigden...

Ondanks het tijdverlies i.v.m. de communicatie en het niet communiceren van de opvolging toch knap dat het boek op tijd is geleverd

Eenduidigheid naar buiten in communicatie en afhandeling van "problemen"

Reactie Drukwerknodig:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback, hier hechten wij veel waarde aan.
Ik zou uw ervaring graag verder met u bespreken.

Daarom zal ik u een email sturen.

Groeten,
Desiree
Team Drukwerknodig

Bertus

Goede website, waarop een keus kan worden gemaakt voor het gewenste product en waar direct duidelijk wordt gemaakt wat de kosten daarvan zijn.

Goed toegankelijke klantenservice met kundig personeel.

Vlot, positief, snel, behulpzaam

Vlotte conmunicatie via chat!

Nvt

Hartstikke goed. Goede kwaliteit, snel geleverd, duidelijke en snelle klantenservice

Klantenservice

Raamstickers waren van goede kwaliteit. Eenzijdig bedrukt, zoals omschreven (dus de achterkant is wit). Snelle levering

Goede kwaliteit

Nieuw product raamstickers, die lichtdoorlatend en daarmee ook 2zijdig zijn

Prima kwaliteit en op tijd geleverd.

Klantenservice is erg goed

Je zou de bestanden die je upload moeten kunnen terugvinden in lage resolutie zodat je kan controleren welke bestanden je hebt geupload.