Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ik ben goed geholpen, en had mijn product eerder binnen dan ik had verwacht.

Het bedrijf is erg snel en levert goed werk.

2 bestellingen
1e bestelling netjes in orde
2 bestelling verkeerd

gemakkelijk bereikbaar voor informatieverstrekking

Meer communicatie over levertijden

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review, hier hechten we erg veel waarde aan.

Ik zie dat we inmiddels met u in contact zijn betreffende de boeken.
U hoort dan ook zo spoedig mogelijk van ons.

Team Drukwerknodig

Goed! Een boekje besteld. Goedkoop en precies zoals we hem ingestuurd hadden

Goedkoop

Het zou handig zijn als je een boekje bijvoorbeeld al zou kunnen bekijken online Hoe het gaat worden. Of de paginaplaatsing goed is enzo is dan makkelijk te controleren.

Kaylee de Bruin

Ze reageerden snel op mijn vragen met goede hulp. Toen ik eenmaal mijn bestelling heb geplaatst met spoed was hij heel snel binnen! Het kwam drie dagen eerder binnen dan aangegeven (dus nog sneller...

Behulpzaam, snel, goede producten, mooie prijs, makkelijke website en overzichtelijk.

Toen ik mijn cover probeerde te uploaden deed hij het de eerste paar keer niet desondanks het de goede formaten waren. Maar na de pagina te refreshen en alles opnieuw in te vullen deed hij het wel.

Misschien is er wat aan te doen dat het papier niet golft? (Ik had 135 gram silk).

HUUSHINNE lifestyle

Prima geregeld snelle levering. Prima online editor.
Stond een pdf check aangevinkt wat niet nodig was. Snel en attent opgelost door medewerker.

Reactie Drukwerknodig:

Bedankt voor uw feedback, goed om te horen dat u zo tevreden bent!

Team Drukwerknodig

P.J. de Rouw DeNachtdienst Fotografie

Ik kwam bij Drukwerk uit via de Fotofabriek omdat ik daar te horen kreeg dat ik bij Drukwerknodig maatwerk in dibond kon kiezen. Ik heb inmiddels 2x een maatwerk dibond besteld en ik ben zeer...

De mogelijkheid om te communiceren is een sterk punt, via chat werden mijn vragen duidelijk beantwoord op een vriendschappelijke wijze.

De twee bestellingen die ik tot nu toe deed kwamen beiden beschadigd aan met schade op de hoeken van de dibond. Ergens in het proces/vervoer wordt er niet voorzichtig genoeg mee omgegaan. Hoewel ik beide keren de oplossing kreeg is dit wel een punt waardoor ik ga twijfelen of ik nog meer zal bestellen. Ik voel me opgelaten als ik bij een klant het product uitpak en schade aantref. Betere of sterkere verpakking op de hoeken zou de schade kunnen voorkomen.

Remunt

Overzichtelijke site gemakkelijk om een order te plaatsen zeker voor grafici!

Snelheid van leveren!

Ik ben graficus, maar als mensen voor een gramsgewicht moeten kiezen zou je de dikte van het papier en omslagen naar een andere manier moeten vertalen. Bijvoorbeeld de folder van AH is ....grams De omslag van de Linda is....grams enz..

Aanleverspecificaties duidelijk in het voortraject plaatsen.

Jan Heijnen

Op het laatste moment een boekje laten drukken; op tijd geleverd en prima resultaat.

Idioot snelle levertermijn, betrouwbaar, goede prijs/kwaliteit verhouding, klantenservice goed bereikbaar, in Nederland gevestigd

Nog geen

Bedankt voor uw review!

Irene

EXCELLENT!

High quality prints, delivery on time, well made package

Bedankt voor uw review!

Naast het leveren van een uitstekend product was ook de communicatie met de medewerkers zeer goed. Bereikbaarheid en snelle goede reacties en adviezen waren uitstekend.

geleverde drukwerk en communicatie

neen