E. van Osch

Duidelijk en makkelijk

Heleen

Fijn! Ze leveren goed werk af voor een scherpe prijs en een fijne klantenservice.

De prijs kwaliteit verhouding, snelheid van levering en de flexibiliteit van de klantenservice.

Francis Thomassen

Ik ben erg tevreden over mijn visitekaartjes en mijn naambordje op dibond.

Goede ontwerp-tool en snelle levering.

Kroon Verhuis- en Opruimservice

Snel, vakkundig. Alhoewel niet helemaal naar mijn tevredenheid maar dat ligt voornamelijk aan hoe ik het materiaal zelf heb aangeleverd :-)

Snelheid.

Joyce Diederik, Kaartjelief

Vlotte levering, fijne toegankelijke klantenservice en bestellingen worden zorgvuldig verpakt. Prijs-Kwaliteit is top! Ik blijf hier zeker terugkomen als klant!

Zorgvuldig verpakt en verzonden
Toegankelijke klantenservice
Goede prijs
Gratis proefexemplaar

Arend van den Brink

Snel en vakkundig drukwerk. Handig zelf te maken met sjablonen. Geweldig!

Uitstekende en snelle aflevering, precies zoals ik dat wilde.

P-Service

Erg slecht, mensen achter de schermen snappen niet veel. Ook het uiteindelijke factuur is niet goed opgemaakt.
Moet je 50 pagina's hebben, dan moet je er 100 bestellen, dat is pas raar....

boekwerk is op zich netjes

Reactie Drukwerknodig:

Hartelijk dank voor uw review.
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met onze service. Graag zoek ik met u uit hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Ik zal per e-mail contact met u opnemen, zodat wij tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Team Drukwerknodig

RV

Visitekaartjes zijn verschillend van snijrand. Waardoor de helft van de kaartjes niet goed gesneden zijn.

keurig op tijd

Reactie Drukwerknodig:

Bedankt voor uw review. Wij waarderen het dat u hiervoor de tijd heeft genomen.
Wat jammer dat u niet tevreden bent met de geleverde visitekaartjes. Dit is absoluut niet onze bedoeling.
Graag lossen we dit met u op. Ik zie dat hierover nog geen contact is geweest, daarom zal ik u per e-mail hierover benaderen. Ik ga ervan uit dat wij een gepaste oplossing voor u kunnen vinden.

Team Drukwerknodig

Volker Stevin Materieel

Prettig en een snelle levering. Alleen het aanleveren van het juiste bestand is van een hoog niveau, niet iets wat je zomaar even doet.
Daarentegen kan Drukwerknodig dit wel verzorgen, tegen...

Het resultaat mag er zijn, erg mooi en precies op tijd!
Bedankt:)

Louis Janssen

Alvorens met een ingewikkelde taak te beginnen, had ik opstart-hulp nodig. Met één telefoontje kreeg ik de hulp die ik nodig had. Ik werd deskundig en vriendelijk te woord gestaan. De drukwerk...

De website is instructief en helder. Bij specifieke vragen is er de vriendelijke klantenservice.