9.5/10

Pien van den Born

Prima service, kwaliteitsartikelen

Snelle service zonder lastige bijkomstigheden.

ageeth mahieu

Enthousiaste service als je belt en snelle levering via webshop

advies klopte

was allemaal duidelijk!

Nicolet

Nette website en goede service.

Bij ieder product staat een beschrijving en je kan voor overige vragen bellen of mailen. Via de email heb je al snel een reactie terug dus erg service gericht.

Bij hoofdstellen is het altijd moeilijk hoe groot het hoofdstel valt. Dit zou handig zijn dat het erbij staat of mogelijk reactie's van klanten hoe zij het product ervaren.

Denise Soares

Ontzettend fijne website, professioneel en vooral klant-en servicegericht wat voornamelijk te zien is in de snelle levering. Goed assortiment voor iedereen wat wils.

Super klant-en service gericht en de snelle levering.

Eerlijk gezegd kan ik zo niet iets bedenken. Tip van flip: blijf zo goed leveren en zo klantgericht dat maakt voor mij echt het verschil

Marie Randow

Super +++++

Perfect

Caroline Gernay

Zeer positief!

I

Zeer prettig.

Super net en klantvriendelijk.
Medewerkers zijn denken mer , zijn erg vriendelijk.
Bestelling ook zeer netjes verpakt en verzonden.

Lieneke van der Kloos

Keurig en snelle verzending v t bestelde artikel. Ook snelle en correcte beantwoording van een vraag hierover. Kortom een aanrader!! Kom zeker nog eens terug bij deze webwinkel. Topper!!

M.P. Vos

Dit was de 1e x dat ik iets bestelde bij ruitersport Den besten ik kom uit het hoge noorden en wat ik graag wou hebben een kwalitatief dressuur wedstrijd dekje wit kon ik hier in de buurt bij mij... Dit was de 1e x dat ik iets bestelde bij ruitersport Den besten ik kom uit het hoge noorden en wat ik graag wou hebben een kwalitatief dressuur wedstrijd dekje wit kon ik hier in de buurt bij mij niet vinden zo ben ik bij Den besten terecht gekomen via internet. Heb toen online een bestelling gedaan en had het de volgende dag al in huis. Ben zeer tevreden over mijn aangekocht product en zou het dan ook zeker aanraden. En de website is goed overzichtelijk zowel het bekijken als een bestelling plaatsen en afhandelen.

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden.