9.5/10

Maureen

Super fijne website! Heb mijn Equiline broek hier besteld en kwam mooi optijd net zoals de aangegeven tijd! Een echte aanrader!

Leuk dat er iets bij zat voor je paard of een kaartje!

Nee ik vond het eigenlijk gewoon goed!

Steven

Heel positief. Of beter, fantastisch!

Scherpe prijs, perfecte service.

A De Smet

Steeds super snelle afhandeling, makkelijk bereikbaar als je vragen hebt en heel snel terug antwoord. Regelmatig leuke kortingsacties Een aanrader!

Snelheid
Kortingsacties
Nieuwsbrief

Veronique Thijs

SUPER ONLINE WINKEL!!!

Amber De Doncker

Heel goede ervaring!
Wij zijn van belgië en wij hadden dinsdagavond een halster+halstertouw besteld en donderdag kwam het al aan!

Snelle levering en alles was netjes in een doos ingepakt

Mariëlle Briek

Ik had hier voor het eerst wat besteld. Goede overzichtelijke site en de levering was super! Ik vind deze webshop zeker een aanrader!

Manier van leveren. Netje in een doos en zo goed mogelijk beschermd met papier of plastic. Als dank voor je bestelling, een zakje paardensnoepjes met kaartje. Helemaal super!

het bedrag wat je minimaal moet besteden om verzendkosten vrij te kunnen bestellen. Vind ik wel een beetje hoog.

Marlies Cantineaux

Wat ik wilde hebben was er niet bij Divoza en Epplejeck, dus toen voor het eerst bij Den Besten via internet gekocht. Kende het bedrijf niet, was tevens te laat met bestellen zodat ik dacht dat ik... Wat ik wilde hebben was er niet bij Divoza en Epplejeck, dus toen voor het eerst bij Den Besten via internet gekocht. Kende het bedrijf niet, was tevens te laat met bestellen zodat ik dacht dat ik de beenbeschermers pas over twee dagen zou ontvangen. Maar nee hoor de volgende morgen om 11 uur stond de pakketjes man al op de stoep!!

Overzichtelijke site en super super snelle service!
Een heel leuk kadootje voor onze pony, was veel aandacht aan besteed ??????

Debby Nagel

Een broek ergens anders gepast helaas niet in mijn maat op voorraad in de kleur die ik wilde, snel op de gok hier besteld en erg tevreden met zowel de levereing als de kwaliteit van de dure... Een broek ergens anders gepast helaas niet in mijn maat op voorraad in de kleur die ik wilde, snel op de gok hier besteld en erg tevreden met zowel de levereing als de kwaliteit van de dure rijbroek. Erg tevreden!

Snelle levering!

Evt beter verpakken mocht het beschadigd raken maar is niet gebeurd.

Iris kappert

Niks

Amber

Heel fijn.

Het product dat ik zocht, was makkelijk te vinden en nog op voorraad! Daarnaast was de levering ook zeer snel.