9.5/10

Tifanny Lux

Op de website heb ik een Jollybal en een Sweet Lick Carrot besteld. De Jollybal had ik oorspronkelijk in de kleur lichtblauw besteld, maar 's avonds kreeg ik een mailtje ( wat ik enorm apprecieer)... Op de website heb ik een Jollybal en een Sweet Lick Carrot besteld. De Jollybal had ik oorspronkelijk in de kleur lichtblauw besteld, maar 's avonds kreeg ik een mailtje ( wat ik enorm apprecieer) dat deze kleur uitverkocht was en pas binnen 2 weken weer binnenkwam. Dus besloot ik om de kleur groen te bestellen en hiervoor kreeg ik ook een mailtje dat deze ingepakt werd en verstuurd. Eenmaal de doos thuis aangekregen was deze goed verpakt en de sweet lick was zelfs met een zacht isemo achtig ingepakt zodat deze niet zou breken. Echt een zeer aangename ervaring

Goed contact met de klanten
Leuke attentie in de doos
Vlugge verzending

Alexandra Pattyn

Heel tevreden over deze webshop. Heel snelle levering met leuke attentie erbij!

Heel snelle levering.

Zoë Vanbeylen

Super!

Chantal Dijkstra

Ik had om tien voor drie iets besteld, kreeg direct na de bestelling de verzendbevestiging al, en de volgende dag werd het ook keurig geleverd. Echt afspraak is afspraak dus!. Duidelijke... Ik had om tien voor drie iets besteld, kreeg direct na de bestelling de verzendbevestiging al, en de volgende dag werd het ook keurig geleverd. Echt afspraak is afspraak dus!. Duidelijke /overzichtelijke site.

Ik zie zo geen verbeteringen😀

Sandra

Duidelijk en snelle levering!
Met een lief presentje erbij!
Mijn dochter vond het geweldig. En de rijbroek past perfect!

Gaan net een stapje verder in klantvriendelijkheid! Top!

Vooral zo doorgaan.

A. Jorritsma

Er is veel keuze op de webshop en leuke aanbiedingen. Maar met name ben ik verrast door de goede service! Ik zou hier zeker weer bestellen.

Benice Deelen

Fijne service en persoonlijk contact.
Wanneer er een probleem is wordt het nestje opgelost.

Service

Iets vaker een keuze korting

Marleen

Via google hier terecht gekomen en super mooi dekje besteld!! Dag erop was deze in de uitverkoop en na een mailtje kreeg ik direct het verschil terug gestort ! Zeer goede service.

Snelle reactie op mail

Marije

De indeling van de producten zou wat overzichtelijker kunnen. En volgens mij staan er minder artikelen online dan dat er in de winkel is. Bestelling en levering ging netjes. Leuk dat er een... De indeling van de producten zou wat overzichtelijker kunnen. En volgens mij staan er minder artikelen online dan dat er in de winkel is. Bestelling en levering ging netjes. Leuk dat er een handgeschreven briefje en snoepjes bij zaten, super!

Snelle levering. Handgeschreven briefje dus met aandacht ingepakt.

Site uitbreiden

Lisa

Super snelle service. Ik ben helemaal tevreden.