Erg goed!

Snelle levering, hebben op voorraad wat anderen niet hebben

X

Hoeveharingvliet

Zeer positief

Fijn telefonisch contact betreft product info

Meer naamsbekendheid via media

Femke Hoogewoud

Heel fijn bedrijf, in de winkel helpen ze goed als je vragen hebt maar ook online duidelijk aangegeven dat je contact op kan nemen. Ik had mijn bestelling keurig dag erna binnen.

Fijn alle categorieƫn opgedeeld en dus duidelijk en snel alles te vinden. Ook fijn dat je kan filteren op prijs of merk. Zo heb je snel een overzicht. Ook goed werkend op de telefoon.

Misschien dat er nog toegevoegd kan worden dat je ook op een bepaalde kleur kan sorteren. Verder zeer tevreden.

Roel

Positief

Snelle levering. Produkt zelf op voorraad.

M. Bonouvrie

Supergoede ervaring erg snelle levering.

Snelle levering makkelijk bestellen.

Geen.

M.D.

Super leuke aanbiedingen en een snelle service!

Prijs/kwaliteit verhouding, overzichtelijke site, snelle levering

Van tevoren was het niet duidelijk hoe lang het zou gaan duren voordat ik mijn bestelling kreeg. Stond geen informatie bij het artikel over de levertijd. Er stond -

Anita van Zeben

snelle levering

nee. daarvoor niet lang genoeg klant

Danny Top

Prima webshop, ik had een mooi hoofdstel besteld, maar kreeg de dag erna een mailtje dat mijn bestelling nog niet verzonden kon worden doordat ze op een beurs stond en zal op vrijdag verstuurd gaan... Prima webshop, ik had een mooi hoofdstel besteld, maar kreeg de dag erna een mailtje dat mijn bestelling nog niet verzonden kon worden doordat ze op een beurs stond en zal op vrijdag verstuurd gaan worden, dit ik ook gebeurt en zaterdag had ik het prachtige hoofdstel in huis šŸ‘ bedankt voor de service.

Komen na wat ze zeggen

M. Coelewij

Positief verrast. Goede prijs, snelle levering, attentie bijgesloten.

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Sanne van Harten

Na de snelle reactie op mijn mailtje die ik had gestuurd aangezien ik een vraag had over de maat, de artikelen besteld. En ik had het de vorige dag al in huis, Top! Verder ben ik heel blij met de... Na de snelle reactie op mijn mailtje die ik had gestuurd aangezien ik een vraag had over de maat, de artikelen besteld. En ik had het de vorige dag al in huis, Top! Verder ben ik heel blij met de producten die ik heb gekocht, precies wat ik zocht en voor een leuke prijs!

Snel reageren en snel in huis

Bij sommige artikelen misschien vermelden hoe lang iets is, ipv enkel alleen met naam aanduiding.