Roel

Positief

Snelle levering. Produkt zelf op voorraad.

M. Bonouvrie

Supergoede ervaring erg snelle levering.

Snelle levering makkelijk bestellen.

Geen.

M.D.

Super leuke aanbiedingen en een snelle service!

Prijs/kwaliteit verhouding, overzichtelijke site, snelle levering

Van tevoren was het niet duidelijk hoe lang het zou gaan duren voordat ik mijn bestelling kreeg. Stond geen informatie bij het artikel over de levertijd. Er stond -

Anita van Zeben

snelle levering

nee. daarvoor niet lang genoeg klant

Danny Top

Prima webshop, ik had een mooi hoofdstel besteld, maar kreeg de dag erna een mailtje dat mijn bestelling nog niet verzonden kon worden doordat ze op een beurs stond en zal op vrijdag verstuurd gaan... Prima webshop, ik had een mooi hoofdstel besteld, maar kreeg de dag erna een mailtje dat mijn bestelling nog niet verzonden kon worden doordat ze op een beurs stond en zal op vrijdag verstuurd gaan worden, dit ik ook gebeurt en zaterdag had ik het prachtige hoofdstel in huis 👍 bedankt voor de service.

Komen na wat ze zeggen

M. Coelewij

Positief verrast. Goede prijs, snelle levering, attentie bijgesloten.

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Sanne van Harten

Na de snelle reactie op mijn mailtje die ik had gestuurd aangezien ik een vraag had over de maat, de artikelen besteld. En ik had het de vorige dag al in huis, Top! Verder ben ik heel blij met de... Na de snelle reactie op mijn mailtje die ik had gestuurd aangezien ik een vraag had over de maat, de artikelen besteld. En ik had het de vorige dag al in huis, Top! Verder ben ik heel blij met de producten die ik heb gekocht, precies wat ik zocht en voor een leuke prijs!

Snel reageren en snel in huis

Bij sommige artikelen misschien vermelden hoe lang iets is, ipv enkel alleen met naam aanduiding.

Karin Laseur de agraaf

Zeer goede communicatie vriendelijk te woord gestaan snel antwoord snelle verzending blij met mijn Kep cap

Goed op de hoogte gebracht wanneer het artikel er was ( stond in bestelling bij leverancier) alles keurig verpakt en exact op de aangegeven tijd geleverd fijn bedrijf👍🏻

Heb geen verbeterpunten ben super tevreden

Marian

Snelle levering, goede producten. Alleen ik vind dat als ik iets bestel wat door de brievenbus past, dan toch nog €7,50 verzendkosten moet betalen echt belachelijk. In dit geval ging het over een... Snelle levering, goede producten. Alleen ik vind dat als ik iets bestel wat door de brievenbus past, dan toch nog €7,50 verzendkosten moet betalen echt belachelijk. In dit geval ging het over een oornetje.
Groetjes Marian

Prima website!

Verbeterpunten zie bovenstaande.

Martine Dimmendaal

Snelle service, leveren zoals op de website is beschreven, goede communicatie

Snelle levering, product deed aan volwachting omdat het is zoals beschreven op de website

Evt bij foto / tekst over product vermelden of dit product op maat valt of klein/ groot. Maatadvies