9.5/10

Michelle

Super! Goede service, leuk presentje, gezellige mensen, top!

Heel attent!

R

Pas sinds kort leuke artikelen besteld ben er erg tevreden over en één van de weinige winkels die daadwerkelijk ook echt korting had !
Ik ben weer een mooie vestrum broek rijker helemaal TOP

Leuke aanbiedingen vergeleken bij andere ruitershops !

C.Stael

Goede product omschrijving, snelle levering.

Irma

Prima service leuke aanbiedingen goeie ervaring mee

Kaylee Roderkerken

Duidelijke webshop, snelle levering! Vorige week een jas besteld van PK en ik ben er heel blij mee.

Wel valt me enorm tegen dat na 1 keer wassen al de letters van de mouw af zijn. Dit is natuurlijk niet wat je van een jas van €179 verwacht.

Jeske Kranenbarg

Snelle levering en netjes verpakt, topservice!

Andrea Stempher

Mooie overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snel geleverd! zelfs rond de feestdagen een snelle levering.

Snelle levering en een leuk cadeautje voor de pony erbij! Je wordt via de mail uitstekend op de hoogte gehouden.

Geen, prima service!

D.Filarski

Uitstekende service ! Ik kreeg een mail met een aanbieding van 25% korting op de beenbeschermers . Ik had echter niet gelezen dat dit alleen in de winkel geldig was en niet online . Omdat de... Uitstekende service ! Ik kreeg een mail met een aanbieding van 25% korting op de beenbeschermers . Ik had echter niet gelezen dat dit alleen in de winkel geldig was en niet online . Omdat de korting niet zichtbaar werd online heb ik gebeld met de winkel. In dit telefoontje kreeg ik spontaan alsnog de korting aangeboden en kon ik de beenbeschermers waar ik al lang naar opzoek was aanschaffen .

Ik werd vriendelijk en begripvol te woord gestaan, het pakketje was de volgende dag al binnen. Absoluut een aanrader.

F. Doré

Prima, fijne communicatie. Gelijk geholpen met mijn vraag tijdens het online bestellen!

Snelle bezorging en goed en degelijk verpakt!

Sanne

Altijd super vriendelijk geholpen door het personeel. Als ik iets online wil bestellen, bestel ik het altijd bij jullie. Super snelle levering! Top!