Natasja Boeree

Zeer fijne ervaring! Gebruiksvriendelijke website, snelle verzendtijd, goede producten. Alles wat je van een webshop wilt!

Ik kreeg zeer kort na het plaatsen van mijn bestelling al een mail dat mijn pakket al klaar was voor verzending! Echt super!

Mijn bestelling van twee oornetjes kwam in brievenbuspost. Dit had het voordeel dat ik niet thuis hoefde te zijn voor ontvangst, maar het nadeel was dat het langer duurde voor mijn bestelling binnen... Mijn bestelling van twee oornetjes kwam in brievenbuspost. Dit had het voordeel dat ik niet thuis hoefde te zijn voor ontvangst, maar het nadeel was dat het langer duurde voor mijn bestelling binnen was. Daarbij vond ik het ook vervelend dat ik niet kon volgen wanneer mijn bestelling aan zou komen via een Track&Trace code.

Jantienes

Top service

Mooi assortiment

Ga zo door

Manon Verzandvoort

Goede service, duidelijke communicatie. Fijne en duidelijke website en webshop.

Duidelijke communicatie en verwachtingmanagement. Product is nieuw vanuit de leverancier geleverd i.p.v. een bodyprotector die al jaren in de winkel hangt. Helemaal geweldig.

Geen.

Positieve ervaring. Snelle verzending, goed en snel advies. Heel fijn.

Vriendelijke medewerkers, snelle service.

Iets meer productinfo op de website zou fijn zijn.

Onze go to ruitersport zaak voor alles wat we nodig hebben. Alles wat je nodig hebt is hier te vinden en genoeg voorraad. Je word altijd super geholpen en geen vraag is te veel. Laatst via de... Onze go to ruitersport zaak voor alles wat we nodig hebben. Alles wat je nodig hebt is hier te vinden en genoeg voorraad. Je word altijd super geholpen en geen vraag is te veel. Laatst via de webshop wat besteld ook dit ging enorm simpel. Omdat ik dichtbij woon nog even gebeld dat ik het zelf kon ophalen op een later moment en ook dit was geen probleem! TOP.

De webshop is overzichtelijk en alles is goed en duidelijk weg gezet waardoor je makkelijk kan navigeren naar wat je zoekt.

Ik kan voor nu even niets bedenken omdat ik vaak gewoon langs kom.

R.Forlingieri

Goed.

Super snelle levering.

Erg goed!

Snelle levering, hebben op voorraad wat anderen niet hebben

X

Hoeveharingvliet

Zeer positief

Fijn telefonisch contact betreft product info

Meer naamsbekendheid via media

Femke Hoogewoud

Heel fijn bedrijf, in de winkel helpen ze goed als je vragen hebt maar ook online duidelijk aangegeven dat je contact op kan nemen. Ik had mijn bestelling keurig dag erna binnen.

Fijn alle categorieƫn opgedeeld en dus duidelijk en snel alles te vinden. Ook fijn dat je kan filteren op prijs of merk. Zo heb je snel een overzicht. Ook goed werkend op de telefoon.

Misschien dat er nog toegevoegd kan worden dat je ook op een bepaalde kleur kan sorteren. Verder zeer tevreden.

Roel

Positief

Snelle levering. Produkt zelf op voorraad.