I

Zeer prettig.

Super net en klantvriendelijk.
Medewerkers zijn denken mer , zijn erg vriendelijk.
Bestelling ook zeer netjes verpakt en verzonden.

Lieneke van der Kloos

Keurig en snelle verzending v t bestelde artikel. Ook snelle en correcte beantwoording van een vraag hierover. Kortom een aanrader!! Kom zeker nog eens terug bij deze webwinkel. Topper!!

M.P. Vos

Dit was de 1e x dat ik iets bestelde bij ruitersport Den besten ik kom uit het hoge noorden en wat ik graag wou hebben een kwalitatief dressuur wedstrijd dekje wit kon ik hier in de buurt bij mij... Dit was de 1e x dat ik iets bestelde bij ruitersport Den besten ik kom uit het hoge noorden en wat ik graag wou hebben een kwalitatief dressuur wedstrijd dekje wit kon ik hier in de buurt bij mij niet vinden zo ben ik bij Den besten terecht gekomen via internet. Heb toen online een bestelling gedaan en had het de volgende dag al in huis. Ben zeer tevreden over mijn aangekocht product en zou het dan ook zeker aanraden. En de website is goed overzichtelijk zowel het bekijken als een bestelling plaatsen en afhandelen.

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden.

I.Molenaar

Super bedrijf! Ik heb zaterdag een jas op de site van de winkel gezien. Mijn dochter wilde hem graag hebben maar ik had nog paar vragen over die jas. Dus de winkel gebeld en ondanks alle drukte was... Super bedrijf! Ik heb zaterdag een jas op de site van de winkel gezien. Mijn dochter wilde hem graag hebben maar ik had nog paar vragen over die jas. Dus de winkel gebeld en ondanks alle drukte was ik heel vriendelijk geholpen en de antwoorden op mijn vragen gekregen ..Aan het einde van de middag heb ik hem besteld en tot mijn grote verbazing was de jas dinsdag al binnen! De jas is heel mooi, super kwaliteit dat bij "Pikeur" hoort! Dankjulliewel !

Erg vriendelijk en snelle service !Top producten

Elien Hermans

Ik heb een zeer aangename ervaring en ben erg blij met mijn nieuwe rijlaarzen!

Duidelijke website, duidelijke foto's

Ik mis reviews van klanten over het product

Agnes Kalk

Zeker positief. Houden netjes contact met je als iets niet meer op voorraad is. Ook iets retour sturen wordt netjes afgehandeld.

Communicatie met klant

Joelan Veerman

Ik was op zoek naar een oornetje inbepaalde kleur. Het oornetje staat op de site maar niet in de juiste kleur. Na mail contact bleken ze het oornetje voorradig te hebben en is deze na mijn... Ik was op zoek naar een oornetje inbepaalde kleur. Het oornetje staat op de site maar niet in de juiste kleur. Na mail contact bleken ze het oornetje voorradig te hebben en is deze na mijn bestelling meteen verstuurd. De volgende dag had ik deze in huis.

Vriendelijk personeel
Fijne en goede service

Van den Berg

Super snelle levering. Helaas bleek dat de maat niet goed was, dus teruggestuurd. Ik kreeg een nette mail met de mededeling dat het geretourneerde pakket was ontvangen en het geld teruggestort werd.... Super snelle levering. Helaas bleek dat de maat niet goed was, dus teruggestuurd. Ik kreeg een nette mail met de mededeling dat het geretourneerde pakket was ontvangen en het geld teruggestort werd. Alles zeer netjes en snel geregeld.

Snelle en nette levering.

Vermeld bij de artikelen de boven en ondermaat van de dekens om te voorkomen dat klanten de maat verkeerd begrijpen.

Marjolein

Netjes, bestelling wordt snel verzonden

Een mail als de bestelling verzonden is met de tracking code

Wendy vd borg

Super snelle levering. Helaas waren de laarzen te groot deze dus terug gestuurd. Kreeg netjes een mail dat alles goed was ontvangen en de dag later was het geld al terug gestort. Super service!!

Snelle levering, beschrijving van de producten klopt.