Iris kappert

Niks

Amber

Heel fijn.

Het product dat ik zocht, was makkelijk te vinden en nog op voorraad! Daarnaast was de levering ook zeer snel.

w harbers

Verkeerde bestelling was thuis gestuurd. Heb speciaal 20 km moeten rijden om pakketje terug te sturen.

Snelheid

Betere tegemoetkoming voor de actie (oa. 20 km. rijden, ik woon in het buitengebied!) die ik moest ondernemen om het verkeerd bezorgde pakketje terug te sturen.

Reactie Ruitersport den Besten:

Beste Mevrouw Harbers,
Beste Mevrouw Harbers,
Wij vinden het heel vervelend dat dit is gebeurd en dat u er zoveel hinder van heeft ondervonden. Het was voor mij niet bekend dat u er zoveel moeite voor moest doen.
Ik zal contact met u opnemen om tot een passende oplossing hiervoor te komen.
Saskia
Ruitersport den Besten

P.K

Altijd prettig geholpen

Pien van den Born

Prima service, kwaliteitsartikelen

Snelle service zonder lastige bijkomstigheden.

ageeth mahieu

Enthousiaste service als je belt en snelle levering via webshop

advies klopte

was allemaal duidelijk!

Nicolet

Nette website en goede service.

Bij ieder product staat een beschrijving en je kan voor overige vragen bellen of mailen. Via de email heb je al snel een reactie terug dus erg service gericht.

Bij hoofdstellen is het altijd moeilijk hoe groot het hoofdstel valt. Dit zou handig zijn dat het erbij staat of mogelijk reactie's van klanten hoe zij het product ervaren.

Denise Soares

Ontzettend fijne website, professioneel en vooral klant-en servicegericht wat voornamelijk te zien is in de snelle levering. Goed assortiment voor iedereen wat wils.

Super klant-en service gericht en de snelle levering.

Eerlijk gezegd kan ik zo niet iets bedenken. Tip van flip: blijf zo goed leveren en zo klantgericht dat maakt voor mij echt het verschil

Marie Randow

Super +++++