Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Kuipers

Vriendelijke medewerkers, verstand van zaken, behulpzaam. De monteur die de garagedeur kwam plaatsen was vriendelijk en heeft goed werk afgeleverd. Deur netjes geplaatst en na het plaatsen alles... Vriendelijke medewerkers, verstand van zaken, behulpzaam. De monteur die de garagedeur kwam plaatsen was vriendelijk en heeft goed werk afgeleverd. Deur netjes geplaatst en na het plaatsen alles netjes opgeruimd.

Dat wat je ziet op de site, zo is ook de werkelijkheid.

Linda

Onze hordeur had het na jarenlange trouwe dienst opgegeven. Na telefonisch contact op te hebben genomen stond Gerwin Ruiter de volgende dag al op de stoep om ons te informeren naar de mogelijkheden... Onze hordeur had het na jarenlange trouwe dienst opgegeven. Na telefonisch contact op te hebben genomen stond Gerwin Ruiter de volgende dag al op de stoep om ons te informeren naar de mogelijkheden en op te meten. 3 weken later werden wij op de hoogte gesteld dat de hordeur binnen was en deze is door de monteur op een snelle en zeer correcte manier geplaatst! Wij zijn blij met het resultaat en de kwaliteit van de hordeur.

Snel, correct en betrouwbaar

Buitenhuis

Prima bedrijf.. alles netjes en vriendelijk. Goede kwaliteit en afspraken na komen.

Duidelijkheid

W. van Heteren

Keurig geïnstalleerd

Goed verzorgd en geadviseerd en gemotiveerd om nieuwe veren aan te brengen

Kabeltje vanaf zonnepaneel lijkt ons op het punt waar het de garage ingaat kwetsbaar. Mogelijk is daar een oplossing voor.

R. van Velse

Heel plezierig contact, zowel telefonisch als in de showroom. Duidelijke uitleg en dus geen verrassingen achteraf. Eerlijke prijs.
Montage geschiedde netjes en de monteurs laten genoeg ruimte...
Montage geschiedde netjes en de monteurs laten genoeg ruimte om bij de montage te kijken, hoe bijvoorbeeld aansluitkabels het meest netjes kunnen worden weggewerkt. Indien gewenst geheel in overleg met de klant.
Eindresultaat was prachtig en alles werd weer (veeg)schoon opgeleverd.

Directe doorverwijzing naar de fabrikanten van de diverse producten.

J. van der Heijden

Vriendelijk geholpen, en goed advies ontvangen.
Zonnewering keurig gemonteerd, leidingen binnen onopvallend aangelegd.

Korte wachttijden

Ik kan geen verbeterpunten opnoemen.

Brouwer

Zeer fijn geholpen in de winkel en de montage was zeer deskundig.

Klant vriendelijkheid

Egbert van Houten

Zeer tevreden! Echt een topbedrijf!

Vriendelijk

Geen idee

Ingrid

Netjes, betrouwbaar en goede prijs/kwaliteit

Er is goed meegedacht over hoe de deur het beste geplaatst kon worden. De opties zijn besproken. Er werd elke keer adequaat gereageerd op vragen van ons.

nvt

Cecile

Snel een afspraak kunnen maken voor het inmeten en daarna ook binnen afzienbare tijd geplaatst. Prettige monteur. Op tijd. Goed resultaat. Erg blij met de deur.

Snelle reactie. Kundige plaatsing.

Ik heb geen verbetertips.