RS-tools

Informatie op website

jean banken

Snelle levering en corect materiaal

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

is in orde

a Steigerwald

Heel goed

houden zo

Maarten Busscher

Erg goed,vakundige hulp en goede inzet van de medewerker aan de telefoon.

Niets

Hans van Rijn

Prima site en snelle levering

In safari ziet het winkelmandje bovenaan de site er niet goed uit.

Dominique Berckmoes/D&V Interieurbouw

Vrij ruim assortiment, klantvriendelijk, vrij correcte levering.

Eventueel promoties voorstellen.

Stéphane Bâlon

Alles snel en netjes geleverd.

Niets.

Rudi Claus

Geen opmerkingen

Weet niet

Stefaan Pauwels

Snel en correct

Het zou nuttig zijn de zoekresultaten beter te kunnen filteren. Ik zocht een boor van 19mm en had 182 resultaten. Verder zeer goede website.