RS-tools

Informatie op website

Michiel Stoel

Snel geleverd en goeie prijs/kwaliteit

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Niks

theo knippenberg

Als goed ervaren mooi over zicht van zagen

leveren opvulring andere asmaat

Jurgen Vanlommel

Goed ontvangen en binnen de werkweek bij mij thuis !

Meer product info

Andre Hardenbol

Goed , snel en duidelijk

jullie mogen wel wat minder mailtjes sturen ná de bestelling.

Arie van Wageningen

Snelle reactie op vragen en snelle levering

Zou ik niet direct weten. Ik zocht zeer gericht naar een artiken en vond he probleemloos. Ook antwoord op vragen die ik had kwamen per omgaande.

John Stam

Een snelle levering van het product.
Product voldoet uitstekend

Naar mijn mening is de winkel duidelijk genoeg

Hetty Van Veldhuizen

Supergoed

Is al super goed

Maurice Appel / Appel Totaal Bouw

Bij bestellen was alles op vooraad, echter 10 dagen later pas geleverd, wat dan geleverd wordt is prima

Nvt

Reactie RS-tools:

Hallo,
Bedankt voor je review! Helaas waren de bestelde items niet op voorraad en kan het dan iets langer duren voordat je bestelling verstuurd wordt (vooral in deze tijden).
Gelukkig zijn...
Hallo,
Gelukkig zijn de producten naar wens. Nogmaals bedankt voor de bestelling!

Francis Vancauwenbergh

Zeer goede ervaring, snelle en correcte afhandeling.

Geen idee

Ivo Konieczny

Geen opmerkingen, alles naar wens.

Het kan niet beter