RS-tools

Informatie op website

D Rebel

Netjes en correct afgehandeld.

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Ik moest even goed zoeken en kijken naar de juiste mesjes voor de frezen waar ik over zat te denken.

robin turkenburg

Prima, goede service

Ik had wat moeite met de zoek functie (hout frees met ronde kop 8mm) , maar de online helpdesk bood hulp

J.W. Teunissen / Jarin klussenbedrijf

Raymond Ravyts

PRIMA

nvt

M Hoogeslag

Alternatieve producten tonen van hetzelfde merk

Berber Jaarsma

Prima en snelle service

ik kon alles goed vinden, dus voor mij geen verbetering nodig

Bavo Aerts

Alles dik in orde. Top.

Het is volgens mij goed zoals het is.

Jan van Dongen

Prima geregeld, nette prijs.

Gerrit Wiertz

Goed en snel

Voor mij was alles duidelijk