RS-tools

Informatie op website

Mcm v Hoof

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Altijd de mensen tevreden stellen.

Patrick Frijmuth

Goede en snelle service, had een vraag over een kanefusa zaagblad en een voorritser, deze werd zeer goed beantwoord.

Niks

C Veenman

Positief

Onbekend

sjaak Vos

alles goed

Bert Cillessen

Snelle service en een duidelijk bestelproces.

Niks

Gerrit

Snel en correct, kwaliteitsproduct

Nog niet bedacht!

Ruiterkamp VOF

werkt prima

Arno Nusink

Snelle levering en voldoet aan de verwachting.

Geen opmerkingen. Helder en duidelijk

Kris De Raeymaeker

Heel vlotte service . Ging allemaal erg snel en zoals beloofd .

Het was minder handig om vanuit Belgie te bestellen zonder BTW.
De BTW kwam automatisch mee op alle documenten .

D Rebel

Netjes en correct afgehandeld.

Ik moest even goed zoeken en kijken naar de juiste mesjes voor de frezen waar ik over zat te denken.