RS-tools

Informatie op website

Het trappenatelier

Goed ivm met aankoop . Niet goed op antwoorden van vragen. Geen antwoord ontvangen !!

reageren op vragen !!!!

Goeie service en kwaliteit

Klusbedrijf Martin Heller

Ik was op zoek naar een schaafmes met een afwijkende maat. Dit was geen enkel probleem en na 1 mailtje ovee en weer was alles geregeld. Top service.

Willem Boorsma

Goed product, alles heel makkelijk geregeld & volgens afspraak geleverd

Raoul

Niet al te lekker ... levertijd niet handig loopt via Transmission en daarvan is de site niet altijd duidelijk.
Het is ltiojd goed dat als de site zegt snelle levering dat ongeveer een week...

Zie boven

Raoul

Sorry mijn vorige eindoordeel ging over een ander bedrijf en levering

Nee is ok

Stichting PoF

Fijne keuzemogelijkheden en de wetenschap dat er een echte gereedschapslijperij achter zit geeft voor mij de doorslag.

nee

Eerste ervaring. Prima!

Chris

Verstelbare groeffrees besteld omdat de levertijd gunstig was. In de bevesteging stond dat alles op dinsdag geleverd zou worden. Omdat ik maar geen bevesteging kreeg van versturen/ track en trace...

Telefonische duidelijkheden

De Gelder Hout en Meer

Mijn eerste keer dat ik bij jullie spullen alles ging prima totdat ik de gekochte schaafbeitels uitpakte en er 1 bijna 1 mm krom snel gebeld en de volgende dag een vervangend exemplaar gekregen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips om onze dienstverlening te verbeteren?

De weg gezonde spullen van tevoren goed controleren op de kwaliteit zodat de klant geen domper krijgt of moet wachten op een vervangend exemplaar, ik heb een lijst gekregen met slijpkosten het is mij niet helemaal duidelijk of er verzendkosten bijkomen.

Reactie RS-tools:

Dit had inderdaad nooit mogen gebeuren, we controleren alle producten bij ontvangst. Deze is er helaas toch doorheen geschoten en hebben dit zo snel mogelijk proberen op te lossen met u. Excuses voor het ongemak!