RS-tools

Informatie op website

anonymous

Snelle service op professioneel niveau

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Eventueel instructievideo's (of een link naar - ) toevoegen bij gereedschappen die voor gebruik te monteren zijn.

Prettig

weinig

Geen opmerking

Lowijs deuren

Gewoon goed

Geen idee nog te weinig ervaring met dit bedrijf

de vrijheid

Goede ervaring met dit bedrijf

prima zo

Reactie RS-tools:

Bedankt voor uw feedback!
Helaas was het vorige week extreem druk bij PostNL waardoor uw pakket wat vertraging heeft opgelopen bij het sorteren.
Excuus hiervoor, dit is helaas overmacht.

Frank

Ik heb geen verbeter punten

Crooymans

Super

Ik zou het niet weten. Ik ben zeer tevreden met de snelle levering en het bestelgemak.

TRUIS bv

Niets