RS-tools

Informatie op website

M

Goede website, snelle levering

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

FMCS

Goede en snelle service

Geen idee

P.N. Grijsen

Goede snelle communicatie. Had verkeerd huisnummer in gevuld, op de order, snel een mailtje gestuurd en direct mail retour dat het aangepast was.

Mooie duidelijke Website.

Dennis

Snelle verzending

Prima webwinkel

Hgb

Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden mbt de levering.

Nvt omdat allesperfe t was

Paul

Freesbits gekocht

Maten van sommige producten niet logisch bij elkaar

GS Birkhoff

Geen opmerkingen

Van Hoylandt Anton BVBA

Goede en snelle service! Zeer hoogwaardige gereedschappen

Is zeer duidelijk