RS-tools

Informatie op website

Peperka

Snel bezorgt en de juiste prijs voor het artikel.

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Ik vind het prime zo.

Gert Besselink

Keigoede informatieverstrekking zowel schriftelijk als verbaal

Houden zo!!

Jordie Versantvoort

Beeld

HJ Groters- Bouwbedrijf Groters BV

Snelle afhandeling van de bestelling, fijn contact.

Andere bezorgdienst nemen; Postnl is niet op het gewenste bezorgadres geweest en heeft het pakket direct naar een postnl verzamelpunt in de buurt gebracht waardoor we het alsnog zelf op moeten... Andere bezorgdienst nemen; Postnl is niet op het gewenste bezorgadres geweest en heeft het pakket direct naar een postnl verzamelpunt in de buurt gebracht waardoor we het alsnog zelf op moeten halen; erg vervelend als je een bericht krijgt dat je pakket is bezorgd maar dat dit niet zo blijkt te zijn.

Thijs

Goede prijs-/kwaliteitverhouding en snelle levering.

U zou verloopringen voor verschillende asgatformaten kunnen aanbieden bij de zaagbladen. Mensen kunnen uw zaagbladen dan breder ‘inzetten’. NB Ik heb nu ergens anders verloopringen besteld, maar had... U zou verloopringen voor verschillende asgatformaten kunnen aanbieden bij de zaagbladen. Mensen kunnen uw zaagbladen dan breder ‘inzetten’. NB Ik heb nu ergens anders verloopringen besteld, maar had dat net zo graag bij u gedaan. Scheelt mij verzendkosten en levert u meer omzet.

Boogaard

Viel me tegen dat spullen niet bij jullie zelf op voorraad liggen maar eerst besteld worden

Danny

Goede prijzen en snelle levering

Zou ik niet weten.

V berlo

Spullen netjes en snel geleverd, keurig en goed verpakt

glas & schrijnwerk

Zeer tevreden

soms een reele foto van wat een frees doet vooral de speciale modellen

Willemse

Zeer snel en goed geleverd.

weet ik niet