RS-tools

Informatie op website

Hans

Loopt op wieltjes

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

ik denk hard na...

D.A.Stone particulier

Mijn eerst ervaring op internet gevonden

geen opmerkingen

partikulier

Ik ben aangenaam verrast door dit bedrijf.

zou ik niet weten

Lennard

Duidelijk en eenvoudig

Geen mening

Jb

Uitleg van sommige termen voor de beginners

Bart

Ik word niet goed van altijd die mailtjes over het beoordelen van een bedrijf. En de herinneringen daaraan. En dat terwijl ik het zaagblad nog niet eens heb uitgepakt.

Stop met al die mailtjes.
Verder zie ik geen reden om jullie aan te bevelen. Niks speciaals aan. Maar ook geen reden om jullie niet aan te bevelen. De optie "neutraal" zou prettig zijn.

Roel Timisela

Super

Meer info over de artikel?

Henryvank

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Vooral zo doorgaan

Smits