RS-tools

Informatie op website

Mark Selten

Adequaat, deskundig en snel

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Nvt

DIT WAS ZEER GOED

IK VIND HET GOED ZOALS HET IS

kruse

Particulier

Het is van de gekke als U een ring in een plastic zakje verzend in een doos. Naar mijn mening kan dit ook in een envelop.
Scheelt in de kosten .
toen ik het pakje openmaakte moest ik eerst...
Scheelt in de kosten .
toen ik het pakje openmaakte moest ik eerst zoeken naar de ring.

Zegert Gnade

1x een zaagblad besteld voor onze festool

Misschien informatie over de slijp service.

Particulier

Snelle levering, nette prijs

Niets

Lambert Lodenstein

Slecht, er wordt niet beantwoord op mijn mailtjes en mijn pakket is beschadigd aangekomen. Ook is het product kapot

Beantwoord uw mail, en houd je klanten tevreden. Het behandelen van de klanten verloopt zeer stroef

Reactie RS-tools:

Hallo Lambert,
Ik heb geen mailtjes mogen ontvangen ter referantie aan je ordernummer, met jou mailadres of op jou naam. Heb net nog alles nagekeken (ook onze spam).
Kun je je mail en foto's...
Hallo Lambert,
Kun je je mail en foto's sturen naar shop@rs-tools.nl van het pakket en product.
Bart

Peter

Goed, snel en kwaliteit

Vond de mailtjes over de verzending wat vreemd, externe code voor verzending, kwam uiteindelijk wel gewoon bij een postnl link uit (die ik vervolgens voor mijzelf even onder een snelkoppeling had... Vond de mailtjes over de verzending wat vreemd, externe code voor verzending, kwam uiteindelijk wel gewoon bij een postnl link uit (die ik vervolgens voor mijzelf even onder een snelkoppeling had gezet)

GW Biesters

Geweldige service. Tijdens de verzending is er administratief iets fout gegaan. RS-Tools heeft mij daar geweldig geholpen.

Gewoon blijven doen, waar jullie goed in zijn.

André

Prima informatie, snelle service