Siton

Probleem nog niet verholpen, de monteur constateerde hetzelfde als wij. Hij kon verder niets doen, dit zou uitgezocht moeten worden door de 'vorige monteur'. Wij wachten nog op reactie hierop. Er is... Probleem nog niet verholpen, de monteur constateerde hetzelfde als wij. Hij kon verder niets doen, dit zou uitgezocht moeten worden door de 'vorige monteur'. Wij wachten nog op reactie hierop. Er is nu € 105 afgerekend, terwijl de constatering eigenlijk alleen is bevestigd. We hopen zsm op een oplossing, want het water blijft nog staan.

S. Douna

Vlotte reactie op melding en professionele oplossing van het probleem binnen een half uur!

Na de melding binnen 15 minuten ter plaatse en zeer deskundige hulp geboden.

Grendel Schoonmaak

Een goede en deskundige medewerker die het probleem keurig heeft opgelost.

Snelle service. En goed

Dirk Ritske Veenstra

Zeer goed en vakkundig het probleem opgelost

P.J. de Vries

Het werk wat de monteur heeft verricht was prima in orde alles werd ook weer schoon achtergelaten, echter de informatie voorziening vanuit het RRS kantoor was erg slecht, de monteur kwam... Het werk wat de monteur heeft verricht was prima in orde alles werd ook weer schoon achtergelaten, echter de informatie voorziening vanuit het RRS kantoor was erg slecht, de monteur kwam uiteindelijk bijna 3 uur later dan in het tijdswindow was afgesproken, dit kan altijd gebeuren door eventuele drukte in de regio. Maar naar twee keer bellen met de servicelijn en dan te horen krijgen dat de monteur onderweg is en dan nog 3 uren wachten is voor verbetering vatbaar