Als goed heb ik ervaren dat de.monteur naar het diepere probleem zocht en niet op de signalen afging.
Minder goed vond ik de rekening. Aan de telefoon was het eerste half.uur 126 euro en elk volgend uur 60 toen bleek elk volgend uur 87 ex btw. Gelet op het feit dat het probkeem andere.maatregelen nodig heeft van een anderw tak.van uw bedrijf komt er nog wel een kostenpost achterweg met sit tarief

janneke Hielkema

Vanmorgen weer iemand geweest voor de verstopping, nu helemaal opgelost!
Ik ben nu zeer tevreden.

Stadsherberg Bellevue

Prima en snelle service en naar tevredenheid opgelost

H.tillema

Contact via de telefoon. tijd van de afspraak. goed personeel. correct in het werk. goede ervaring .

De telefonische afspraak verliep prettig. Vanochtend belde de monteur volgens afspraak 10 minuten van te voren. Het probleem voorgelegd, controle van de toiletgroepen. Daaruit bleek al snel waar... De telefonische afspraak verliep prettig. Vanochtend belde de monteur volgens afspraak 10 minuten van te voren. Het probleem voorgelegd, controle van de toiletgroepen. Daaruit bleek al snel waar het probleem zat, in de overgang erfscheidingsput naar hoofdriool. Vervolgens keurig opgelost,

J.G. Hoogterp

Snelle en goede service!

Rienk van Hijum

Erg positief van begin t/m eind.

gerrit okkinga

Prima werk,leiding loopt door,nu wachten op flinke regenbui

Robert

Heel goed geholpen, netjes personeel

Een loodgieter op zaterdag is niet goedkoop, maar we zijn bijzonder blij dat we RSS hebben benaderd. Hardwerkende kundige loodgieter, helderheid over de verwachten kosten, duidelijkheid over hoe... Een loodgieter op zaterdag is niet goedkoop, maar we zijn bijzonder blij dat we RSS hebben benaderd. Hardwerkende kundige loodgieter, helderheid over de verwachten kosten, duidelijkheid over hoe lang het zou duren voor de loodgieter bij ons kon zijn. Prettig dat de bevestiging en de werkbon per email zijn toegezonden.