heer Stegenga

Fam. Stegenga

mevrouw Alta

Even bellen , na 15 min aanwezig en nog eens 10 min. Later al opgelost . In 1 woord geweldig , jullie zijn toppers .

heer. Van den Ende

Zeer goede ervaring!! Medewerker was ruim half uur eerder dan afspraak en heeft heel adequaat het probleem opgelost!!

Zeer goede en aardige monteur, perfect werk afgeleverd! MAAR de administratieve geldwolven een hel. Wij hebben een onderhoudscontract waarvoor wij 1x per jaar betalen. Als er iets is € 15,-... Zeer goede en aardige monteur, perfect werk afgeleverd! MAAR de administratieve geldwolven een hel. Wij hebben een onderhoudscontract waarvoor wij 1x per jaar betalen. Als er iets is € 15,- voorrijkosten, verder niks. Gisteren verhuisd, vandaag een probleem in het nieuwe huis. Contract kan maar op 1 adres dus tot overdracht huidige woning maar op verkochte woning gelaten. Tussen aan en verkoop zit 2,5 weken overlap. Omdat contract op verkochte en nog niet overgedragen woning loopt en een contract niet op 2 woningen kan lopen moesten wij het volle pond betalen! Snap wel dat er geen 2 woningen onder 1 contract kunnen lopen, maar een beetje klantvriendelijker moet toch mogelijk zijn in zo'n geval. En dan nog de toon van de mevrouw die mij dit allemaal even uitlegde zeg! Ja, we hebben u specifiek hiervoor nog gebeld vantevoren en u heeft er zelf voor gekozen hè! Ja, dan moet u betalen! Los van of men gelijk heeft of niet moet je in zulke gevallen je als bedrijf echt klantvriendelijker opstellen. Als er nou 4 maanden tussen aan en verkoop zitten is het een ander verhaal, maar in dit geval? Kom op zeg!

mevrouw Seegers

Snelle service

Of alles goed is gegaan? De tijd zal het leren.

Roely

Snelle goede service

Snelle service en probleem verholpen

heer De Jong

Prima bedrijf met een top monteur, wij zijn erg tevreden

mevrouw van der Meer

Op zaterdag heeft een zeer vriendelijke en begripvolle medewerker van RRS de verstopping verholpen van het toilet bij mijn moeder van 84. Petje af voor deze man die zo goedgemutst deze vieze klus... Op zaterdag heeft een zeer vriendelijke en begripvolle medewerker van RRS de verstopping verholpen van het toilet bij mijn moeder van 84. Petje af voor deze man die zo goedgemutst deze vieze klus geklaard heeft!