De telefonische afspraak verliep prettig. Vanochtend belde de monteur volgens afspraak 10 minuten van te voren. Het probleem voorgelegd, controle van de toiletgroepen. Daaruit bleek al snel waar... De telefonische afspraak verliep prettig. Vanochtend belde de monteur volgens afspraak 10 minuten van te voren. Het probleem voorgelegd, controle van de toiletgroepen. Daaruit bleek al snel waar het probleem zat, in de overgang erfscheidingsput naar hoofdriool. Vervolgens keurig opgelost,

J.G. Hoogterp

Snelle en goede service!

Rienk van Hijum

Erg positief van begin t/m eind.

gerrit okkinga

Prima werk,leiding loopt door,nu wachten op flinke regenbui

Robert

Heel goed geholpen, netjes personeel

Een loodgieter op zaterdag is niet goedkoop, maar we zijn bijzonder blij dat we RSS hebben benaderd. Hardwerkende kundige loodgieter, helderheid over de verwachten kosten, duidelijkheid over hoe... Een loodgieter op zaterdag is niet goedkoop, maar we zijn bijzonder blij dat we RSS hebben benaderd. Hardwerkende kundige loodgieter, helderheid over de verwachten kosten, duidelijkheid over hoe lang het zou duren voor de loodgieter bij ons kon zijn. Prettig dat de bevestiging en de werkbon per email zijn toegezonden.

Snelle service, snel tot het probleem gekomen en dit vlot kunnen oplossen

E Kroon

Giga top geregeld
En een vertrouwelijk klant vriendelijke werknemer.
Kan geen betere vinden.
Ok raad dit bedrijf tem zeerste aan

Prima, Vincent harde werker en aardig in de omgang

G Dantuma

Prima service