Schoon en netjes werkend. Direct en doeltreffend werkzaam. Beleefd en vriendelijk in omgang.

Janneke Hielkema

Contact is zeer goed, maar ik heb nog steeds een verstopping terwijl ik 130 euro lichter ben...

De medewerker was op tijd bij me kon eerst de verstopping niet vinden hij heeft uiteindelijk toch de verstopping verholpen er was wel degelijk een probleem met de toevoer naar de wasmachine het... De medewerker was op tijd bij me kon eerst de verstopping niet vinden hij heeft uiteindelijk toch de verstopping verholpen er was wel degelijk een probleem met de toevoer naar de wasmachine het toerental was voor de verstopping veel lager en toen hij was nagekeken weer op het normale niveau. Mevrouw W.de Koning.

K van der Meer de Ruiter

Vriendelijk en netjes

Vriendelijk, beleefd, schoon en efficient werkend.

Als goed heb ik ervaren dat de.monteur naar het diepere probleem zocht en niet op de signalen afging.
Minder goed vond ik de rekening. Aan de telefoon was het eerste half.uur 126 euro en elk volgend uur 60 toen bleek elk volgend uur 87 ex btw. Gelet op het feit dat het probkeem andere.maatregelen nodig heeft van een anderw tak.van uw bedrijf komt er nog wel een kostenpost achterweg met sit tarief

janneke Hielkema

Vanmorgen weer iemand geweest voor de verstopping, nu helemaal opgelost!
Ik ben nu zeer tevreden.

Stadsherberg Bellevue

Prima en snelle service en naar tevredenheid opgelost

H.tillema

Contact via de telefoon. tijd van de afspraak. goed personeel. correct in het werk. goede ervaring .

De telefonische afspraak verliep prettig. Vanochtend belde de monteur volgens afspraak 10 minuten van te voren. Het probleem voorgelegd, controle van de toiletgroepen. Daaruit bleek al snel waar... De telefonische afspraak verliep prettig. Vanochtend belde de monteur volgens afspraak 10 minuten van te voren. Het probleem voorgelegd, controle van de toiletgroepen. Daaruit bleek al snel waar het probleem zat, in de overgang erfscheidingsput naar hoofdriool. Vervolgens keurig opgelost,