Snelle service

helmy

Goed is dat u zeer snel langs kunt komen, jammer is dat er niet verder wordt gekeken waardoor de ontstopping ontstaan is. Er is nu wel met een veer in de leiding gegaan en is de verstopping even... Goed is dat u zeer snel langs kunt komen, jammer is dat er niet verder wordt gekeken waardoor de ontstopping ontstaan is. Er is nu wel met een veer in de leiding gegaan en is de verstopping even opgelost, maar dat er verderop een complete riolerings buis was afgebroken en alles in de grond weg liep is niet geconstateerd en verholpen.

van Bommel

De gehele service was uitstekend.

Jaap Kooimans

De service, klantvriendelijkheid en kwaliteit van de servicemonteur. Ook nog een advies van de monteur gekregen.

Harold Joels

Prima monteur, heel correct. Probleem snel verholpen.

Goede Service, wij zijn heel tevreden.

Soeniel Sital

Heeft ons zéér snel verholpen

F van Daal

Op tijd op de afspraak...goed hoor. Prima werk geleverd door aardige mijnheer.

Anoniem Rotterdam

Ze hebben bij mij wc ontstopt en voor mijn verzekering heb ik rapport nodig. Dhr Toelsie had aangeboden dat hij langs komt uit te praten, maar word vervolgens aangemeld bij deurwaarder. Ze komen... Ze hebben bij mij wc ontstopt en voor mijn verzekering heb ik rapport nodig. Dhr Toelsie had aangeboden dat hij langs komt uit te praten, maar word vervolgens aangemeld bij deurwaarder. Ze komen afspraken niet na!!

Muijnck

Kordaat optreden. Alles opgelost