Wim E.

Keurig binnen de afgesproken tijdspanne. Nette werkwijze.

Boos,, !

Wat een ontzettend kutbedrijf,, met name door toedoen van telefoniste welke vandaag woensdag 14-08-2019 ochtenddienst had. zeer onvriendelijk , arrogant en totaal niet oplossend ingesteld, bedrijf... Wat een ontzettend kutbedrijf,, met name door toedoen van telefoniste welke vandaag woensdag 14-08-2019 ochtenddienst had. zeer onvriendelijk , arrogant en totaal niet oplossend ingesteld, bedrijf komt voor de 2e keer de afspraken niet na. en dan krijg je zo'n mens welke je dan ook nog het bloed onder de nagels vandaan haalt. Heb nu een ander bedrijf benaderd, welke veel vakkundiger en klantvriendelijker te werk gaat.. Dit bedrijf zal ik zelf niet meer bellen.
Geen enkele ster waardig. Jullie moesten jullie schamen.

Ina Dijk, Rotterdam

De medewerker was ruim op tijd, had de verstopping snel verholpen en gaf goed advies voor het voorkomen van herhaling.

Kok de Koning

De mensen in het veld zijn fantastisch, maar als je na iets meer dan 3 maanden geen garanties meer hebt is dat ergerniswekkend. Ik moest alleen een plaatje hebben en dat kost me 105 euro omdat ik... De mensen in het veld zijn fantastisch, maar als je na iets meer dan 3 maanden geen garanties meer hebt is dat ergerniswekkend. Ik moest alleen een plaatje hebben en dat kost me 105 euro omdat ik dat plaatje niet als particulier kon kopen. De monteur wist het in 5 minuten. TRIEST

Nico Lagendijk

Alles is prima gedaan door jullie collega, was een vriendelijk persoon. hij gaf aan waaraan het aan lag en gaf ook tips om hiermee om te gaan. Top dus.

Jaouad Bouali

Verstopte afvoerputje in de badkamer mij zeggen dat er een dop van tandpasta de oorzaak is en dan Vestia een factuur sturen van 2000 euro!!!! die ik moest betalen!!!!
Externe loodgieter bij...
Externe loodgieter bij gehaald en die heeft het opgelost zonder iets van een dop te vinden.
Verstopping opgelost.
RRS ZIJN OPLICHTERS !!! OPLICHTERS EN DIEVEN!!!

Snelle service, afspraak nagekpmen en netjes gewerkt. Verdiept in de historie van het adres.

Snel geholpen.

Pmwielhouwer