M de boer

Super fijne mannen. Probleem ook nog opgelost. Geweldig

Peter de Jong

Op een zaterdag liep het toilet ineens ov er. RRS kon mij dezelfde dag nog helpen.

Binnen een half uur het toilet eraf, probleem opgelost en klaar.

Top!

Ronald

Keukenafvoer laten ontstoppen door RRS.
Uitstekende service van vakkundig personeel.Goede communicatie en duidelijke afspraken.Eerlijke prijzen.
Hier kun je met een gerust hart een klus...
Keukenafvoer laten ontstoppen door RRS.
Hier kun je met een gerust hart een klus aan uitbesteden.

M.l. van den AKK

De medewerker was op tijd en zeer vriendelijk, en zeer snel. Ben dan ook zeer tevreden

Orie

Er kwam snel iemand langs. Verbeterpunt: weekend tarief wel aan de hoge kant

A. Niehorster

Hele snelle service, op zaterdag binnen drie kwartier iemand op de stoep!

Bik

Snel, efficiënt en netjes

Zeer goed. Medewerker(Nordin)kwam ging gelijk aan de slag. Zeer goede motivatie, wou pas koffie als de klus klaar is. Kon niet beter. Dikke pluim voor RRS. Verstopping binnen no time opgelost.

Vinke

Ik vond het erg fijn dat ik online een afspraak kon maken. Alleen jammer dat ik toch nog moest bellen,omdat ik geen bevestiging over de mail kreeg.
De monteur belde mij toen zijn vorige...
De monteur belde mij toen zijn vorige afspraak uitliep om aan te geven dat hij later kwam. Dat was fijn.

De verstopping was vlot verholpen

Wim de Waal

Medewerker verschijnt ruimschoots op de afgesproken tijd en laat er geen gras over groeien en gaat direct aan de slag. Hij weet wat hij doet en hoe het probleem opgelost gaat worden. Hij heeft ook... Medewerker verschijnt ruimschoots op de afgesproken tijd en laat er geen gras over groeien en gaat direct aan de slag. Hij weet wat hij doet en hoe het probleem opgelost gaat worden. Hij heeft ook de apparatuur bij zich waarmee het probleem opgelost wordt en hoeft niet een collega in te schakelen en om extra gereedschap vragen. Verder geen praatjes maar in 1 tempo door werken totdat het is opgelost naar wederzijdse tevredenheid.