Ontstopping van het toilet dat in het weekend opeens slecht werkte

De monteur is heel prettig persoon die verstand van zaken heeft.
Ook gaf hij goede en realistische adviezen.

Goede informatievoorziening vooraf. Snelle service. Vriendelijke en kundige medewerkers.
We hebben geen verbeterpunten.

Ontzettend aardige medewerker ! Helaas kwam er aardig wat vuil vrij op een ongewenste plaats, waardoor we flink aan de bak moesten met dweilen. De gedemonteerde shifon werd niet helemaal waterdicht... Ontzettend aardige medewerker ! Helaas kwam er aardig wat vuil vrij op een ongewenste plaats, waardoor we flink aan de bak moesten met dweilen. De gedemonteerde shifon werd niet helemaal waterdicht in elkaar gezet, waardoor we RRS hebben gevraagd om terug te komen. Dit werd netjes in orde gemaakt.

Mark

Goed, vriendelijk en professioneel geholpen. Probleem was snel opgelost.

S. van Caspel

Ervaren monteur die het probleem vrij snel oploste. Erg vriendelijke man.

Niet de eerste keer dat RRS de afvoer ontstopt. Het feit dat ik hier weer terug kom komt door de goede service. Goede tijdsafspraken mee te maken. Werk netjes uitgevoerd.

Teleurstellend. Afspraak was snel gemaakt. keurig een mail gekregen. Vrijgenomen voor een halve dag. Na 4 uren toch maar gebeld waar de monteur blijft. Afspraak vergeten. Meneer kwam er gelijk aan.... Teleurstellend. Afspraak was snel gemaakt. keurig een mail gekregen. Vrijgenomen voor een halve dag. Na 4 uren toch maar gebeld waar de monteur blijft. Afspraak vergeten. Meneer kwam er gelijk aan. Kostte mij dus weer vrije uren. Uiteindelijk is meneer 15 minuten bezig geweest. En toen ik moest betalen werkte de pinmachine niet. Of ik per mail wil betalen. Dus weer extra handelingen. Maargoed., Ontstopping is verholpen.

M de boer

Super fijne mannen. Probleem ook nog opgelost. Geweldig

Peter de Jong

Op een zaterdag liep het toilet ineens ov er. RRS kon mij dezelfde dag nog helpen.

Binnen een half uur het toilet eraf, probleem opgelost en klaar.

Top!