Wes

Correcte afhandeling door monteur
Vooraf duidelijkheid over kosten

van Brussel

Prima goede dienstverlening

Alles heb ik als zeer goed ervaren ! Vanaf de gemaakte afspraak was onze verstopping binnen 2 uur door een goede en vriendelijke monteur snel verholpen ! Daarna nog een vervolg app gekregen van... Alles heb ik als zeer goed ervaren ! Vanaf de gemaakte afspraak was onze verstopping binnen 2 uur door een goede en vriendelijke monteur snel verholpen ! Daarna nog een vervolg app gekregen van Ralph met de vraag of alles netjes was verholpen. kan niet beteršŸ‘

Vd stelt

Snel,vakbekwaam,maar wel prijzig

Snel en goed geholpen

We hebben alles als goed ervaren.
monteur was netjes en werkte ook netjes.
gaf goede uitleg waar en waarom hij bepaalde dingen deed.
zeer tevreden dus.

PG

Enige verbeterpunt is de wachttijd aan de telefoon

Kolkman wim

Service prima niets op aan te merken, nette man. Maar wilt u uw medewerkers niet zo hard laten werken.

P. Bosma

De medewerkers waren vriendelijk en snel aanwezig. Eerder dan verwacht. Daar was ik heel blij mee.

Ik heb het idee dat de verstopping goed is opgelost, maar er is niet extra gereinigd. Dat zou toch een geruster gevoel geven dat het riool goed schoon zou zijn.

Topservice. Binnen twee uur ter plaatse. Zeer vriendelijke medewerker en binnen no time keurig opgelost. En weer netjes achtergelaten.