POSITIEF ONTVANGEN

Van Hattem

Goed telefonisch contact, vlotte en uitstekend verrichte werkzaamheden binnen 4 uur. En,..... verstopping opgelost.

Jans

Goed bereikbaar, zeer snelle service, ervaren mensen.

Netjes afgehandeld, mooi op tijd, vriendelijk en duidelijk te woord gestaan, netjes werk geleverd

Je wordt vlot geholpen. Aankondiging wanneer de monteur komt is prettig maar een korter tijdsbestek zou fijner zijn. De persoon stelde zich netjes voor en heeft alles uitgelegd en liet alles netjes... Je wordt vlot geholpen. Aankondiging wanneer de monteur komt is prettig maar een korter tijdsbestek zou fijner zijn. De persoon stelde zich netjes voor en heeft alles uitgelegd en liet alles netjes achter. De verstopping van de afvoer was binnen 10 minuten verholpen en dan vind ik € 105,- een hele hoop geld!!!

Telefonische intake was iets minder, mensen ter plaatse dachten mee en hebben het (tijdelijk) opgelost.

Heel snel ter plaatse, netjes afgehandeld (alleen vergeten toiletpot weer vast te schroeven aan de grond, vandaar net geen 5 sterren :-))

Evers

Goede En snelle reactie

Karin Jansen

Zeer prettig

L.A.A. Volkering

Helemaal goed, de eerlijkheid bied mij te zeggen dat ik nogal slechte recensies had gelezen. Dit was helemaal goed, een half uur na mijn melding waren de monteurs er al en hebben het probleem, een... Helemaal goed, de eerlijkheid bied mij te zeggen dat ik nogal slechte recensies had gelezen. Dit was helemaal goed, een half uur na mijn melding waren de monteurs er al en hebben het probleem, een verstopping in de afvoerleiding naar de straat, deskundig verholpen.