Deskundig, correct en vriendelijk. De komst van de medewerker was aangekondigd tussen 12 en 16 uur. Hij was er al om 11:35. Dat had even mis kunnen gaan (voor hem). Overigens alleen maar lof.

heer/mevrouw

Vriendelijke jongen! Snel en goed geholpen

3 dagen wachten op een ontstoppingsdienst is wel erg lang

Scholten

Nadat ik in avonduren een melding had gedaan, kwam de monteur dezelfde avond de verstopping oplossen.

Y

Waardeloos, spoedmelding voor een huurwoning maar word zo laks of niet op gereageerd. Waarschijnlijk omdat het maar huurders zijn. Inmiddels 2 weken verder en het lekt nog steeds.

Gisteren gebeld met een verstopping. Wegens drukte zou de service pas maandag langs kunnen komen, maar omdat mijn vrouw ieder moment kan bevallen (ze is morgen uitgerekend), heeft RRS zich... Gisteren gebeld met een verstopping. Wegens drukte zou de service pas maandag langs kunnen komen, maar omdat mijn vrouw ieder moment kan bevallen (ze is morgen uitgerekend), heeft RRS zich ingespannen ons zo snel mogelijk te helpen. Geweldig, we kunnen jullie daar niet genoeg om bedanken, RRS heeft ons echt uit de brand geholpen. Ook zeer tevreden met het uitstekende en snelle werk. Heel erg bedankt.

W. Vrins

Goede en vaktechnische medewerker. Helaas een zeer gebrekkig tracking systeem waardoor de aankomst van de medewerker niet bekend is.

Ruud Versteeg

Goede en snelle service met goed resultaat.

Nancy

Het acute probleem is binnen een paar uur verholpen. Jammer dat er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden om het blijvend op te lossen.